Преміум-бренд створив активовану воду, що посилює смак їжі у 10 разів

Бренд преміум-класу BE WTR запустив "активовану воду" AQTiV+, створену для покращення смакових якостей їжі та напоїв.

Вода, що проходить через швейцарську запатентовану технологію фільтрації, отримує додаткову “активацію” завдяки використанню технології електромагнітного резонансу, яка надає їй шовковисту текстуру та свіжіший смак.

BE WTR відомий своїм підходом до переробки та повторного використання скляних пляшок

Виробник прагне знизити вплив одноразових пластикових пляшок на довкілля та мінімізувати енергозатрати на виробництво нових пляшок. Тому після фільтрації вода розливається на місці у скляні пляшки, які потім багаторазово використовуються та доставляються електромобілями в межах 10-кілометрової зони від заводу. 

Кожна пляшка може бути використана до 200 разів, що є значним поліпшенням порівняно зі стандартом у галузі, де пляшки використовуються близько 40 разів.

Нещодавно компанія відкрила свій перший завод у Південно-Східній Азії — у Сінгапурі, де, попри доступність високоякісної водопровідної води, споживання бутильованої води на душу населення залишається найвищим у світі. BE WTR прагне змінити цю ситуацію, пропонуючи місцеву, екологічно чисту альтернативу імпортованій бутильованій воді. 

Засновник і генеральний директор компанії Майк Хеккер зазначає, що метою є зменшення вуглецевого сліду, пов’язаного з транспортуванням води на великі відстані, і пропозиція місцевої води споживачам.

Новий продукт AQTiV+ не тільки має покращені смакові характеристики, а й, за словами компанії, посилює смакові відчуття від їжі та напоїв у десять разів. 

Офіційний запуск AQTiV+ відбудеться на міжнародному кулінарному конкурсі Bocuse d’Or Grand Final, який пройде в січні 2025 року у Франції.

Нагадаємо, раніше британці створили напої в мікрокубиках.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рослинне м’ясо для собак — штучний інтелект створив принципово новий продукт

Компанія використає частину фінансування, щоб відкрити уже друге виробниче підприємство. Решту інвестують в розвиток, дослідження і розробки, нові рецепти...

Через два роки перевірити якість їжі можна буде смартфоном

Вчені з Інституту електронних наносистем ім. Фраунгофера (ENAS) працюють над крихітним спектрометром вагою всього один грам з метою масового...

Найпопулярнішим замовленням-2021 стали веганські ковбаски

Загалом замовлення на рослинні продукти харчування, такі як «курячі крильця» із цвітної капусти для барбекю, рамен із грибів і...

Розумна кавомашина розрізняє 900 видів кави та сама замовляє капсули для приготування

BrewID — це абсолютно нова технологічна платформа, розроблена для підтримки низки функцій.Відтепер нова кавоварка може ідентифікувати конкретну марку капсул...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Це енергійний танець! Продажі PepsiCo «витягнули» енергетики та закуски

Компанія завдячує своїм результатам інноваціям у сфері закусок та...

NEWFOOD.UA та експерти обрали найкращі інноваційні харчові компанії

Редколегією першого українського видання про фудтек — NEWFOOD.UA —...

Всесвітньо відома корпорація виводить на ринок сир нового покоління

Цього тижня компанія оголосила про запуск Bold Cultr —...

Пармський молочник. Чому ентузіаст суперфуду увійшов в історію як світовий шахрай

5 травня 2002 року стало справжнім святом для мешканців...

Бокал для робота. Пошуком підробленного вина займеться штучний інтелект

Інноваційне рішення базується на основі двох різних технологій. Перша...

Вибір редактора
В продовження теми