Преміум-бренд створив активовану воду, що посилює смак їжі у 10 разів

Бренд преміум-класу BE WTR запустив "активовану воду" AQTiV+, створену для покращення смакових якостей їжі та напоїв.

Вода, що проходить через швейцарську запатентовану технологію фільтрації, отримує додаткову “активацію” завдяки використанню технології електромагнітного резонансу, яка надає їй шовковисту текстуру та свіжіший смак.

BE WTR відомий своїм підходом до переробки та повторного використання скляних пляшок

Виробник прагне знизити вплив одноразових пластикових пляшок на довкілля та мінімізувати енергозатрати на виробництво нових пляшок. Тому після фільтрації вода розливається на місці у скляні пляшки, які потім багаторазово використовуються та доставляються електромобілями в межах 10-кілометрової зони від заводу. 

Кожна пляшка може бути використана до 200 разів, що є значним поліпшенням порівняно зі стандартом у галузі, де пляшки використовуються близько 40 разів.

Нещодавно компанія відкрила свій перший завод у Південно-Східній Азії — у Сінгапурі, де, попри доступність високоякісної водопровідної води, споживання бутильованої води на душу населення залишається найвищим у світі. BE WTR прагне змінити цю ситуацію, пропонуючи місцеву, екологічно чисту альтернативу імпортованій бутильованій воді. 

Засновник і генеральний директор компанії Майк Хеккер зазначає, що метою є зменшення вуглецевого сліду, пов’язаного з транспортуванням води на великі відстані, і пропозиція місцевої води споживачам.

Новий продукт AQTiV+ не тільки має покращені смакові характеристики, а й, за словами компанії, посилює смакові відчуття від їжі та напоїв у десять разів. 

Офіційний запуск AQTiV+ відбудеться на міжнародному кулінарному конкурсі Bocuse d’Or Grand Final, який пройде в січні 2025 року у Франції.

Нагадаємо, раніше британці створили напої в мікрокубиках.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Міцний» сік з яєчним білком та грибами заспокоює нервову систему

BUILD – перший у світі “міцний” сік з підвищеним вмістом протеїну, створений для задоволення зростального попиту на функціональні напої.BUILD...

Ринковий гігант створив першу холодну каву швидкого приготування. Це займає всього 60 хвилин

Новинка буде представлена ​​на виставці у Чикаго, яка проходитиме на початку жовтня у McCormick Place.Свіжоприготована холоднозаварена кава Ronnoco з’явиться...

Симнель, кулуракія і мяммі — традиційні великодні страви з усього світу

Воно асоціюється зі світлим святом відродження, прощення, миру. Саме тому для декого воно не в'яжеться з такими продуктами, як...

Японська фабрика випікає печиво з диких земляних ос — нагадує ізюм і горіхи

Готується незвичне печиво з традиційних для Японії інгредієнтів — рисового борошна та кокосового молока, а в якості оригінальної добавки...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Закарпатські ресторатори варять вареники з чорнилами каракатиці та маринують у меді сир

Таким чином вони прагнуть, щоб відвідувачі поверталися знову і...

Амстердамський виробник бургерів з мікроводоростей обіцяє влаштувати заколот на ринку їжі

Dutch Weed Burger заснована Марком Кулсомом і Лізет Крейшер,...

Стрес, ціни та блекаути змінили харчові звички половини українців – опитування

Ключовими факторами, що впливають на харчову поведінку українців, стали...

«Електронний ніс» визначатиме свіжість м’яса без відкриття упаковки

У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, які...

Скандинави питимуть український іван-чай, ферментований за традиційними рецептами

Цього року компанія прийняла участь у найбільшій скандинавській виставці...

Вибір редактора
В продовження теми