Вода, що проходить через швейцарську запатентовану технологію фільтрації, отримує додаткову “активацію” завдяки використанню технології електромагнітного резонансу, яка надає їй шовковисту текстуру та свіжіший смак.
BE WTR відомий своїм підходом до переробки та повторного використання скляних пляшок
Виробник прагне знизити вплив одноразових пластикових пляшок на довкілля та мінімізувати енергозатрати на виробництво нових пляшок. Тому після фільтрації вода розливається на місці у скляні пляшки, які потім багаторазово використовуються та доставляються електромобілями в межах 10-кілометрової зони від заводу.
Кожна пляшка може бути використана до 200 разів, що є значним поліпшенням порівняно зі стандартом у галузі, де пляшки використовуються близько 40 разів.
Нещодавно компанія відкрила свій перший завод у Південно-Східній Азії — у Сінгапурі, де, попри доступність високоякісної водопровідної води, споживання бутильованої води на душу населення залишається найвищим у світі. BE WTR прагне змінити цю ситуацію, пропонуючи місцеву, екологічно чисту альтернативу імпортованій бутильованій воді.
Засновник і генеральний директор компанії Майк Хеккер зазначає, що метою є зменшення вуглецевого сліду, пов’язаного з транспортуванням води на великі відстані, і пропозиція місцевої води споживачам.
Новий продукт AQTiV+ не тільки має покращені смакові характеристики, а й, за словами компанії, посилює смакові відчуття від їжі та напоїв у десять разів.
Офіційний запуск AQTiV+ відбудеться на міжнародному кулінарному конкурсі Bocuse d’Or Grand Final, який пройде в січні 2025 року у Франції.
Нагадаємо, раніше британці створили напої в мікрокубиках.