Молокія запустила виробництво та продаж інноваційного продукту — йогурт&соус, увійшовши в нову для себе категорію соусів. Окрім розширення асортименту, нові продукти дозволять залучити споживачів, що шукають здорові альтернативи звичним соусам.
Йогуртові соуси Молокія зі смаками “томат-базилік” та “огірок-кріп” розроблені на основі білого йогурту – це чудове поєднання насиченого смаку і природної користі молочних продуктів.
Дослідження NIQ підтверджують: попит на здорову їжу стрімко зростає і споживач шукає здорову альтернативу вже звичним продуктам. Крім того, Молокія змогла випустити абсолютно новий для себе продукт, без додаткових інвестицій у виробництво на наявних потужностях підприємства.
Молокія запропонувала свіжий погляд на класичні соуси, йогуртові-соуси ідеально підходять як готове рішення для улюблених страв: овочів на грилі, картоплі, сендвічів, м’яса, шаурми, бургерів. Також їх можна використовувати як заправку до салатів замість олії чи майонезу.
Соуси мають жирність 2.1 %, розфасовані у стакан об’ємом 250 г. Термін придатності 21 доба. З жовтня продукція вже доступна у продажу.
Нагадаємо, що український бренд “Молокія”, випустив молоко “До кави”, створене спеціально для приготування кавових напоїв. У компанії розповідають, що мистецтвом приготування найкращої кави з новим молоком володіють баристи школи CUSTOM COFFEE. Вони навчатимуть і інших тому, як створити ідеальну чашку кави.
Раніше ми писали, що компанія “Молокія” створила унікальні йогурти, подібних яким немає в Україні – з попкорном. Білий йогурт “Молокія” не містить згущувачів, але залишається надзвичайно густим завдяки особливій заквасці, що є однією з ключових особливостей бренду.
Джерело: “Молокія”