Український бренд, що створив ідеальне молоко для приготування кави, почав співпрацю з Custom Coffee school

Молоко «До кави» від українського виробника Молокія — створене спеціально для приготування кавових напоїв. Воно підходить як для професійних кав'ярень, так і для приготування кавових напоїв вдома.

Це – молоко екстра ґатунку з вмістом жиру 2,5%. Воно призначене для створення ніжної, густої та однорідної молочної пінки, що ідеально підходить для капучино чи лате. 

Калорійність продукту складає 53 ккал.

Молоко “До кави” — коров’яче, збалансоване за складом білків і жирів, що робить його ідеальним вибором для приготування кавових напоїв, діляться у “Молокії”

У компанії розповідають, що мистецтвом приготування найкращої кави з новим молоком володіють баристи школи CUSTOM COFFEE. Вони навчатимуть і інших тому, як створити ідеальну чашку кави.

“Для ідеального балансу смаку кавово-молочних напоїв важливо вибрати правильне молоко. З Molokia ми досягаємо цього балансу”, — коментують у CUSTOM COFFEE, додаючи, що молоко “До кави” має збалансоване поєднання білків і жирів, що необхідно для приготування смачної чашки капучино або лате.

Нагадаємо, що раніше український бренд “Молокія” створив унікальні йогурти, подібних яким немає в Україні – з попкорном.

“Ми взяли наш Білий йогурт і додали хрусткий попкорн. Так з’явився Білий йогурт з попкорном”, — діляться у компанії. 

Білий йогурт “Молокія” не містить згущувачів, але залишається надзвичайно густим завдяки особливій заквасці, що є однією з ключових особливостей бренду.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Стартап з виробництва яєчних чіпсів знайшов інвестора-мільярдера

Інвестор уже розпочав співпрацю з засновниками стартапу Ніком Гамбургером та Заком Шрайєром, щоб випустити у широкий загал новий суперфуд...

Виробник їжі з повітря розмістив акції на біржі та хоче закріпитися на світовому ринку

Цей стратегічний крок дозволить компанії розширити свою діяльність і просувати інноваційний білок Solein на світові ринки. Solein — це революційний...

Омлет із водоростей. Яйця без курей виготовляють із жовтої хлорели та вирощують у лабораторії

Порошки є у двох варіантах: білий та жовтий. Порівнюючи з іншими продуктами з водоростей яскраво зеленого кольору, останні —...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Рослинний пармезан та копчена гауда дістались Еміратів. Веганські сири там — рідкість

Компанія розпочала міжнародну експансію минулого року, стартувавши продажі в...

Луддити на марші: влада Нідерландів штучно стримує попит на рослинне молоко

Wakker Dier провела аналіз розвитку середніх цін на літр...

Продовольчий гігант: яскраві кольори та смаки зруйнують кордони на ринку їжі

Це – яскраві кольори, економічні пропозиції, цілісне самопочуття від...

Каліфорнійці створять середовище з біомолекул для вирощування дешевого м’яса

Цей крок має на меті значно знизити витрати на...

Вибір редактора
В продовження теми