Оцет із чорної вишні та кленовий сироп замість цукру: ТОП-7 нових трендів на ринку їжі

Інноваційні закуски, функціональні продукти харчування, використання натуральних підсолоджувачів та страви ресторанної якості для домашньої вечері – ці та інші тренди, які драйвили ринок у 2024 році, продовжать формувати ринок інноваційної їжі у 2025-му. Такої думки – експерти з панелі Trendspotter від Specialty Food Association.

Журі Specialty Food Association включає 20 професіональних кулінарів з різних куточків світу.

Вони виділили 7 креативних комбінацій та тенденцій, які наберуть обертів у 2025 році.

  1. Інноваційні снеки. Снекинг, як заміна повноцінним прийомам їжі, залишається популярним серед споживачів, проте у 2025 році очікується поява нових смакових комбінацій та креативних варіацій. Цей тренд є не лише питанням зручності, але й відображенням змін у повсякденному житті, що стало наслідком пандемії COVID-19. Також на це впливає необхідність перекусів через медичні препарати, як, наприклад, ін’єкції GLP-1.
  2. Південноазійські смаки. Популярність південноазійських та регіональних американських продуктів зростає завдяки впливу на споживачів під час подорожей та знайомства з іншими культурами. Це призводить до інтеграції нових смаків та інгредієнтів у повсякденний раціон. Особливо цей тренд проявляється у сегменті заморожених продуктів.
  3. Ресторанні страви вдома. Споживачі прагнуть заощадити кошти на походах до ресторанів, але водночас хочуть мати можливість готувати ресторанні страви вдома. Це спонукає до придбання високоякісних інгредієнтів і використання рецептів, що допомагають створювати страви, схожі на ресторанні.
  4. Функціональні продукти. Функціональні продукти, такі як гриби, трави та ашваганда, продовжують мати попит, оскільки споживачі дедалі більше цікавляться їжею як ліками. Наприклад, у напоях, таких як кава або чай, з’являється ашваганда для додаткової користі для здоров’я.
  5. Різноманітні види чилі. Тренд на гострі продукти зберігається, але тепер акцент робиться не на інтенсивності, а на різноманітних смакових профілях чилі. У 2025 році буде більше уваги до тонкощів смаку, а не лише до рівня гостроти, що дозволяє насолоджуватися багатством аромату.
  6. Нові види оцту. Оцти з більш незвичними смаками, такими як чорна вишня або огірок, стають популярнішими. Вони додають різноманітності у домашнє приготування їжі, надаючи стравам виразного смаку та дозволяючи експериментувати з кулінарією.
  7. Натуральні підсолоджувачі. Натуральні підсолоджувачі, такі як цукор, мед, кленовий сироп та інші сиропи, стають все більш популярними. Вони сприймаються як більш природні альтернативи штучним підсолоджувачам, що дозволяє споживачам вибирати менш оброблені варіанти, навіть якщо вони містять більше калорій.

Нагадаємо, раніше NEWFOOD розповідав про пиво зі смаком пончиків, ванілі та піци.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

З ряски створили найстійкіший у світі білок. Він такий же, як яєчний

Лемна, відома як ряска, є прекрасним джерелом RuBisCO. У фотосинтезуючих рослин RuBisCO — це фермент, відповідальний за перший етап...

Coffee with lime. Conceptualist Khudo tells about new restaurants, lockdown delivery, and Instagram chandelier

NEWFOOD talked to the holding's co-founder, Andrii Khudo, about new venues, concepts, dishes, and the post-pandemic restaurant world. Recently, you've...

Біл Ґейтс не причім. «Чіп» на руці підбере ідеальне меню для кожного

Технологічний підхід обіцяє поліпшити метаболізм, підвищити рівень енергії та створити персональну дорожню карту для покращення здоров’я користувача.Відслідковуючи, як змінюється...

ТОП-12 овочів і фруктів із низьким рівнем цукру для діабетиків

Іноді буває, що обід або вечеря ще попереду, а організму вже потрібне енергетичне підживлення. Тому важливо перекушувати між прийманнями...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Американці створили «домашнього бармена», що готує 40 коктейлів одним натисканням кнопки

Представлений у двох варіантах Drinkworks Home Bar, забезпечує якість...

Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів

Fresca — це гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої...

Макуха, смородина та агрус — на Дніпропетровщині створюють екологічне вино

Засновник виноробня – Геннадій Кузьмін, який має фермерське господарство,...

Австралійці створять 3D-фабрику, щоб друкувати там рослинний лосось

Revo виготовляє структурно складні продукти: пласти копченого лосося, філе...

Легендарний кавовий гігант випустив інноваційний енергетик для імунітету

Напій був розроблений через North American Coffee Partnership (NACP),...

Вибір редактора
В продовження теми