Оцет із чорної вишні та кленовий сироп замість цукру: ТОП-7 нових трендів на ринку їжі

Інноваційні закуски, функціональні продукти харчування, використання натуральних підсолоджувачів та страви ресторанної якості для домашньої вечері – ці та інші тренди, які драйвили ринок у 2024 році, продовжать формувати ринок інноваційної їжі у 2025-му. Такої думки – експерти з панелі Trendspotter від Specialty Food Association.

Журі Specialty Food Association включає 20 професіональних кулінарів з різних куточків світу.

Вони виділили 7 креативних комбінацій та тенденцій, які наберуть обертів у 2025 році.

  1. Інноваційні снеки. Снекинг, як заміна повноцінним прийомам їжі, залишається популярним серед споживачів, проте у 2025 році очікується поява нових смакових комбінацій та креативних варіацій. Цей тренд є не лише питанням зручності, але й відображенням змін у повсякденному житті, що стало наслідком пандемії COVID-19. Також на це впливає необхідність перекусів через медичні препарати, як, наприклад, ін’єкції GLP-1.
  2. Південноазійські смаки. Популярність південноазійських та регіональних американських продуктів зростає завдяки впливу на споживачів під час подорожей та знайомства з іншими культурами. Це призводить до інтеграції нових смаків та інгредієнтів у повсякденний раціон. Особливо цей тренд проявляється у сегменті заморожених продуктів.
  3. Ресторанні страви вдома. Споживачі прагнуть заощадити кошти на походах до ресторанів, але водночас хочуть мати можливість готувати ресторанні страви вдома. Це спонукає до придбання високоякісних інгредієнтів і використання рецептів, що допомагають створювати страви, схожі на ресторанні.
  4. Функціональні продукти. Функціональні продукти, такі як гриби, трави та ашваганда, продовжують мати попит, оскільки споживачі дедалі більше цікавляться їжею як ліками. Наприклад, у напоях, таких як кава або чай, з’являється ашваганда для додаткової користі для здоров’я.
  5. Різноманітні види чилі. Тренд на гострі продукти зберігається, але тепер акцент робиться не на інтенсивності, а на різноманітних смакових профілях чилі. У 2025 році буде більше уваги до тонкощів смаку, а не лише до рівня гостроти, що дозволяє насолоджуватися багатством аромату.
  6. Нові види оцту. Оцти з більш незвичними смаками, такими як чорна вишня або огірок, стають популярнішими. Вони додають різноманітності у домашнє приготування їжі, надаючи стравам виразного смаку та дозволяючи експериментувати з кулінарією.
  7. Натуральні підсолоджувачі. Натуральні підсолоджувачі, такі як цукор, мед, кленовий сироп та інші сиропи, стають все більш популярними. Вони сприймаються як більш природні альтернативи штучним підсолоджувачам, що дозволяє споживачам вибирати менш оброблені варіанти, навіть якщо вони містять більше калорій.

Нагадаємо, раніше NEWFOOD розповідав про пиво зі смаком пончиків, ванілі та піци.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рейтинг зернових: найкращі варіанти для поліпшення травлення

Щодня ми вживаємо різноманітні продукти, кожен з яких має свій вплив на наш організм. Окрім білків, жирів та вуглеводів...

Сінгапурський виробник продає закуски із стародавніх зерен, що покращують психіку

Флагманські закуски Zenko виготовляються з «стародавніх зерен»: сорго та махани — насіння квітки водяної лілії.Махану збирають, сушать на сонці...

Стартап придумав, як добувати найдорожчий інгредієнт для лабораторного мяса без забою корів

Продукт доступний у сегменті B2B для продажу компаніям, які вирощують культивоване м’ясо. у разі зростання сприйняття споживачами ринок культивованого м’яса...

Вчені створили упаковку, яка змінює колір, коли псуються продукти

Упаковка виготовлена з перероблених відходів фруктів, таких як насіння авокадо, дуріана та джекфрута, що робить її екологічно безпечною та...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Американський рітейлер тестує «розумні» візки, за допомогою яких можна оплачувати товари

Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки KroGo за технологію...

Одна з найбільших молочних компаній створила йогурти з «карпатською фішкою»

Лінійка включає йогурти зі смаками: «малиннич (малина)-гранат», «афини (чорниця)-чорна...

Український бренд досипав у йогурти попкорну та готується до експорту в ЄС

“Ми взяли наш Білий йогурт і додали хрусткий попкорн....

Курячі нагетси обсмажують на повітрі, щоб знизити вміст жиру на 75%

Сьогодні споживачі шукають кращі варіанти комфортної їжі. Зважаючи на...

На Тижні моди в Парижі покажуть унікальну куртку, яка працює від пива

У тропічну спеку куртка буде охолоджувати її власника, що...

Вибір редактора
В продовження теми