Новий заклад розташований у центрі Варшави на вулиці Маршалковській, 136, де раніше працював ресторан мережі швидкого харчування Subway. Поруч із новою кав’ярнею знаходяться супермаркет Carrefour і відділення банку Millennium.
Розвиток мережі в Польщі відбувається за франчайзинговою моделлю. Першими партнерами-франчайзі стали українці, які вже тривалий час проживають у Польщі, про що повідомив співінвестор Aroma Kava Геннадій Гайдабура. Заклад у Варшаві представляє один з найбільших форматів мережі Aroma Kava, оскільки мережа пропонує різні формати — від компактних, площею 6-9 квадратних метрів, до великих кафе на площах до 150 квадратних метрів.
За словами представників Aroma Kava, інвестиції у відкриття закладу у Польщі більші на 30-40% у порівнянні з аналогічним проектом в Україні. Це вже восьма велика українська мережа закладів харчування, яка вийшла на польський ринок, що свідчить про активне розширення українського бізнесу в Європі.
Кав’ярня у Варшаві — не перша спроба Aroma Kava вийти на міжнародний ринок. У 2020 році мережа відкрила франчайзинговий заклад у центрі Мінська, але він припинив роботу з початком повномасштабної війни. Друга спроба розширення за кордон відбулася в січні 2023 року, коли кав’ярня відкрилася за франшизою у студентському районі Софії, столиці Болгарії. Площа цієї кав’ярні становить 30 квадратних метрів.
Aroma Kava, що була заснована у 2013 році, активно розширює свою присутність не лише в Україні, але й за кордоном. Баристи мережі готують понад мільйон чашок кави на місяць, і відкриття кав’ярні у Польщі є ще одним кроком до глобального розвитку бренду.
Нагадаємо, згідно останнього дослідження, українці почали пити більше кави вдома.