У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Французький стартап Faircraft, що займається виробництвом культивованої шкіри і вже співпрацює з великими брендами класу "люкс", залучив $16 млн на розширення.

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.

Faircraft базується в Парижі й вже працює з брендами люксової моди та шкіряних виробів. Компанія використовує клітинну біологію для створення матеріалів з низьким вуглецевим слідом, що можуть застосовуватись у широкому спектрі галузей. 

Культивована шкіра Faircraft виготовляється з клітин шкіри тварин. По суті стартап реплікує структуру і склад традиційної шкіри за допомогою клітинної технології. Цей процес дозволяє створювати матеріал, який за своїми властивостями не поступається традиційній шкірі, але значно менше впливає на навколишнє середовище.

Faircraft уже представила першу сумочку, виготовлену паризькими майстрами зі шкіри 

Культивована шкіра має ряд переваг, говорять у компанії. Вона продукує на 90% менше викидів CO2, на 95% менше відходів і потребує на 80% менше води. Крім того, виробництво традиційної шкіри є енерго- і водоємним процесом, що спричиняє вирубку лісів і втрату біорізноманіття. А під час дублення шкіри тваринного походження виділяються шкідливі для здоров’я хімікати, які можуть завдавати шкоди як майстрам, так і довкіллю. 

Faircraft використовує майстрів-таксідермістів, які спеціалізуються на люксовій шкірі й досягають високої якості обробки без використання шкідливих речовин.

Заснована у 2021 році, компанія має два патенти на свої технології тканинної інженерії та продовжує роботу над зниженням витрат і досягненням цінового паритету з традиційною шкірою.

Протягом наступних двох років Faircraft планує знизити операційні витрати у 5-10 разів

Нагадаємо, раніше NEWFOOD розповідав, як 70 компаній намагаються перевинайти шкіру із незвичних матеріалів – бананів, кактусів, листя та зерна.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Піонер у сфері лабораторного м’яса починає вирощувати в лабораторіях омарів

Cultured Decadence, яка була фіналістом Smart Kitchen Summit Startup Show у 2020 році, заснована в Мілуокі того ж року...

Джефф Безос протестував підземний гіперлуп для доставки їжі, який змінить ринок назавжди

Патент на створення мережі підземної доставки Amazon отримала ще в 2017 році. З того часу про це майже не...

Інтелектуальні системи управління запасами: допомога AI в логістиці харчових продуктів

Що таке інтелектуальні системи управління запасами? Інтелектуальні системи управління запасами — це технологічні рішення, які використовують штучний інтелект для моніторингу,...

Неможливе можливо: Impossible Foods готується до виходу на IPO з оцінкою в $10 млрд

Наступного року компанія проведе первинне публічне розміщення – традиційне або шляхом злиття зі спеціальною компанією типу SPAC.Таку інформацію розкрити...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Unilever очікує, що продажі альтернативного білка зростуть на $1 млрд

Продовольчий гігант планує наростити продажі альтернативний білок до 1,2...

Куряче м’ясо, вирощене в лабораторіях, вперше допущено до продажу

На відміну від таких стартапів як Beyond Meat і...

Стартап придумав, як добувати найдорожчий інгредієнт для лабораторного мяса без забою корів

Продукт доступний у сегменті B2B для продажу компаніям, які...

Лабораторне м’ясо вперше з’явилося у супермаркетах – по 200 гривень за упаковку

Вперше з моменту затвердження три з половиною роки тому...

Вибір редактора
В продовження теми