Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо» запрошує Гостей без метушні та галасу скуштувати незвичну випічку: чорну піцу та рожевий багет.

Піцу власного виробництва випікатимуть з чорнилами каракатиці. Цей натуральний інгредієнт надає тісту насиченого чорного кольору і додає легку морську нотку. До речі, спеціально до Чорної п’ятниці у «Сільпо» створили лімітовану серію пакування для піци з кумедним мінікоміксом.

Ще одна новинка — рожевий багет. Його насичений колір вдалося досягти завдяки екстракту буряка, що не тільки надає особливого вигляду, а й створює природний вишуканий смак.

Та і це ще не всі сюрпризи. Головна героїня Чорної п’ятниці у «Сільпо» — Чорна Каракатиця — уже мандрує супермаркетами та пригощає Гостей незвичайними новинками.

Чорну піцу та рожевий багет можна придбати у 245 магазинах мережі.

Також у «Сільпо» до Чорної п’ятниці діятимуть традиційні вигідні пропозиції — але без штовханини й хаосу, тільки з радістю і комфортом.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У лабораторії виростили найрідкіснішу ікру по $1000 за кг

Ікра — це «одинарні клітини», тому нема потреби «упаковувати» їх разом у кінцевий продукт, як, наприклад, рибу чи м’ясо....

«Музей Їжі»: у Києві провели масштабну подію про історію та культуру їжі

«Музей Їжі» від родини брендів МХП – це захід у попап форматі, покликаний більше розповісти українцям про культуру та...

Теплиця з нутом — ізраїльтяни відправлять у космос спеціальну ферму

Ситуацію планує змінити NASA. Американське управління з дослідження космічного простору об’єднало зусилля з некомерційною організацією SpaceIL, яка намагається висадити...

Не “Наполеон”. Штучний інтелект Google створив рецепт торта, якого ще ніколи не було

В результаті вийшов «Cakie» — гібрид торта та печива. Рецепт з’явився після того, як до компанії звернувся Mars Inc, бренд...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Завод з вироблення лабораторної курятини й баранини з’явиться у 2022 році

Повноцінний запуск потужностей запланований на 2022 р. До того...

Найбільші харчові компанії зі свіжого рейтингу Forbes Ukraine

Редакція Forbes зазначає, що поріг входження до рейтингу цьогоріч...

В Іспанії створили упаковку із сироватки. Вона подовжить термін зберігання сиру на 50%

За даними Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, з 18...

Мікробний сир захопить більше третини ринку, що стане початком «молочної революції»

Мікробний сир готові купувати 79% споживачів молочних продуктів. Очікується,...

Nestlé створила кашу з побічних відходів своєї фабрики, щоб нагодувати бідні сім’ї

Сорго змішують із злаками, такими як пшениця та кукурудза Зараз...

Вибір редактора
В продовження теми