Фуа-гра із клітин японських перепілок: лабораторне м’ясо вперше дісталося Гонконгу

Австралійська компанія Vow створила культивовану фуа-гру із клітин японських перепілок і запустила продажі у Гонконзі. Це перший комерційний продаж культивованого м'яса в регіоні.

Компанія Vow представила продукт під назвою Forged Gras, який є альтернативою люксовій делікатесній фуа-грі, виготовленій шляхом вирощування клітин японських перепілок. 

Forged Gras продаватимуть у Гонконзі, що робить його першим культивованим м’ясним продуктом, комерційно доступним у цьому регіоні. 

Цей запуск також закріплює статус Vow як першої компанії, яка продає кілька культивованих м’ясних продуктів на різних ринках, після дебюту Forged Parfait у Сінгапурі раніше цього року.

На відміну від традиційної фуа-гри, яка зіткнулася з численними заборонами через етичні та екологічні проблеми, Forged Gras пропонує переосмислену версію страви. Продукт створений без забою тварин і імітує багату текстуру жирної печінки, додаючи при цьому тонкий смаковий профіль, характерний для перепілки.

Forged Gras, разом із Forged Parfait, тепер буде подаватися в обраних ресторанах Гонконгу, що є важливим кроком для Vow та індустрії культивованого м’яса загалом. До цього продукція компанії була доступна лише у Сінгапурі, де вона дебютувала у квітні 2024-го. 

Vow заявляє, що на даний момент є єдиною компанією у світі, яка активно пропонує культивоване м’ясо на регулярній основі

До речі, прогнозується, що ринок альтернативної фуа-гри, який включає рослинні та культивовані варіанти, зростатиме на 5,8% щороку до 2034 року, у зв’язку з ростом заборон на традиційну фуа-гру в Європі та інших регіонах. 

Нагадаємо, французька Gourmey зібрала $10 млн на лабораторну фуа-гру ще у 2021 році. 

Минулого року рослинний бренд Aberyne також запропонував ринку веганський варіант делікатесу – із горіхів кеш’ю, масла какао та кокосової олії. 

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

В’єтнамці створили унікальні соломинки для напоїв, які після використання можна з’їсти

Вони не містять пластику, паперу та металу, є гігієнічними, екологічними і компостуються.Наразі існує значна кількість рішень, які можна використовувати...

Корпорація «Біосфера» та McDonald’s розпочали співпрацю у напрямку рециклінгу

Корпорація «Біосфера» та McDonald’s розпочали співпрацю у напрямку рециклінгу. Відсортований поліетилен із ресторанів McDonald’s потрапляє на рециклінговий завод Polygreen....

Триатлоніст створив інноваційне пиво для відновлення м’язів після фітнесу

Такий напій розробив стартап Goxoa. Після досліджень компанія зварила зволожувальне пиво для спортсменів – воно збагачене мінеральними солями, ізотонічне...

Coca-Cola випустила лімітовану версію напою, створеного штучним інтелектом

Напій Y3000 було створено з використанням даних, зібраних від споживачів, які взаємодіяли з медіа-додатками компанії. У створенні візуального дизайну,...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Шоколад та кава з молекул — каліфорнійці створили інноваційні продукти

Поєднуючи нові та вже існуючі технології з «архітектурою їжі»,...

Молока та яйця з власних відходів — найбільша у світі пивоварна компанія інвестує в інновації

Найбільша у світі пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev, відома своєю...

Їжа майбутнього: які тренди впливають на те, як ми будемо харчуватися?

Коли ми говоримо про їжу майбутнього, то маємо на...

На Kickstarter збирають фінансування на черевики, з яких виростають яблуні

Концепт кросівок від північноамериканського бренду Houle зовні нічим не...

Nestle підтримала розробника веганських бургерів – смачніших за Impossible Food та Beyond Meat

Перша пропозиція компаній, гамбургер з гороховим протеїном без глютену,...

Вибір редактора
В продовження теми