Чистий дохід Beyond Meat за третій квартал склав $81 млн, що на 7,6% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Частково успіх компанії пояснюють збільшенням цін на окремі продукти у США.
Попри позитивні фінансові показники, обсяг продажів знизився на 7,1% у порівнянні з торішнім зростанням на 3,5%.
Генеральний директор Ітан Браун говорить, що компанія має на меті працювати над підвищенням ефективності та досягненням стабільної прибутковості завдяки агресивній ціновій стратегії.
«Цього кварталу ми змогли скоротити операційні витрати до найнижчого рівня за останні чотири роки, знизивши їх на $2,4 млн порівняно з другим кварталом 2024 року», — розповів Браун, підкресливши важливість оптимізації роботи компанії.
До слова, протягом останніх двох років Beyond Meat активно працює над розв’язання проблем галузі рослинних замінників м’яса, серед яких високі ціни та критика смаку й текстури. Для цього компанія впровадила lean-менеджмент і реформувала рецептури продуктів, оптимізувавши свою стратегію ціноутворення. Також були проведені скорочення персоналу.
Ітан Браун зазначив, що успіхи в третьому кварталі також пояснюються вдосконаленням продуктів, які тепер акцентують на користі для здоров’я та використанні преміальних інгредієнтів.
Beyond Meat планує продовжувати зміцнювати свою позицію на ринку, хоча деякі експерти зазначають, що цього може бути недостатньо для значного збільшення доходів.
Нагадаємо, раніше співзасновник Beyond Meat першим випустив рослинний напій для людей за 50.