Піонер рослинного м’яса вийшов у прибуток вперше за три роки

Компанія Beyond Meat вперше за останні три роки продемонструвала позитивне зростання, отримавши прибуток у третьому кварталі цього року.

Чистий дохід Beyond Meat за третій квартал склав $81 млн, що на 7,6% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Частково успіх компанії пояснюють збільшенням цін на окремі продукти у США.

Попри позитивні фінансові показники, обсяг продажів знизився на 7,1% у порівнянні з торішнім зростанням на 3,5%. 

Генеральний директор Ітан Браун говорить, що компанія має на меті працювати над підвищенням ефективності та досягненням стабільної прибутковості завдяки агресивній ціновій стратегії.

«Цього кварталу ми змогли скоротити операційні витрати до найнижчого рівня за останні чотири роки, знизивши їх на $2,4 млн порівняно з другим кварталом 2024 року», — розповів Браун, підкресливши важливість оптимізації роботи компанії.

До слова, протягом останніх двох років Beyond Meat активно працює над розв’язання проблем галузі рослинних замінників м’яса, серед яких високі ціни та критика смаку й текстури. Для цього компанія впровадила lean-менеджмент і реформувала рецептури продуктів, оптимізувавши свою стратегію ціноутворення. Також були проведені скорочення персоналу.

Ітан Браун зазначив, що успіхи в третьому кварталі також пояснюються вдосконаленням продуктів, які тепер акцентують на користі для здоров’я та використанні преміальних інгредієнтів.

Beyond Meat планує продовжувати зміцнювати свою позицію на ринку, хоча деякі експерти зазначають, що цього може бути недостатньо для значного збільшення доходів. 

Нагадаємо, раніше співзасновник Beyond Meat першим випустив рослинний напій для людей за 50.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Три тисячі видів алкоголю та кава Stаrbucks. Дніпровський супермаркет зняв питання, що випити

Вартість фірмових напоїв, представлених на сайті компанії, коливається від 72.50 за до 218 грн. Загалом DMart має у асортименті 200...

Візитівка столиці. Виробник «Київського Сухого Варення» розробив нові продукти — з буряку та гарбузів

Як розповів newfood.ua Ярослав Семенець, який заснував крафтове виробництво разом зі своє дружиною Світланою у 2016 році, тепер до...

Грант на виробництво харчових продуктів: як отримати?

Як отримати грант для виробників харчових продуктів в розмірі $20 000? Данська рада з питань біженців (DRC) здійснює програму в...

Хоум хорека: через пандемію 44% ресторанів «на виніс» відкривається прямо вдома

Повна картина стане чіткішою у квітні, коли всі місцеві органи влади повідомлять зведені дані за фінансовий рік. Проте навіть...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Свіжий бульйон у будь-якій точці світу: Unilever тестує «подорожуючі фабрики»

Компанія Unilever розпочала тестування портативних «подорожуючих фабрик». Нині одна...

Підсадили на голки: Nemi робить закуски із кактусів та амаранту

Засновниця компанії Регіна Трілло переїхала з Мексики до США...

У Нідерландах за допомогою мікробів створили замінник риби та м’яса

Білковий продукт може бути отриманий з маніоки, кукурудзи, картоплі,...

Ізраїльський стартап друкуватиме рослинні яйця на 3D-принтері

Новий продукт створений за підтримки венчурної компанії Millennium Food-Tech,...

Польська компанія створила м’ясо із конопель та просить не асоціювати його з каннабісом

Hempeat перетворила насіння на функціональні інгредієнти, з яких виготовила...

Вибір редактора
В продовження теми