Понеділок, 2 Грудня, 2024
інше

    МХП запускає проєкт з організації харчування для інших компаній

    Бути виробником якісних та смачних продуктів харчування, які полегшують життя споживачів та допомагають розвиватися іншим бізнесам – завдання МХП як кулінарної компанії. Для цього працює ціла екосистема від зерна, яке вирощують аграрії, до тарілки споживача, де МХП представлена широким асортиментом їжі.

    Як компанія з потужним кулінарним виробництвом, багаторічною експертизою у роботі з харчовими продуктами, високими стандартами якості МХП запускає новий food-напрям – MHP Food Service. Він допоможе іншим бізнесам подбати про харчування своїх працівників, а сервісам доставки, операторам їдалень та івент-кейтерингам – масштабуватися.

    Для запуску цього напряму фахівці компанії дослідили ринок, втілили схожі проєкти в межах своєї компанії й розробили кілька рішень – від холодильників із порційно запакованими стравами до організації лінії видачі. Уже зараз в межах MHP Food Service компанія МХП пропонує:

    • смачну, якісну та безпечну їжу;
    • доступний та зрозумілий асортимент із 300 страв;
    • тривалий термін зберігання завдяки сучасним технологіям;
    • послуги логістики до офісу чи іншої локації по всій Україні;
    • доставку фасованої продукції до 60 000 порцій/місяць.

    “Ідея запуску проєкту MHP Food Service виникла після того, як МХП реалізувала формат комплексного харчування для своїх логістичних центрів та працівників центрального офісу. Подальший аналіз ринку і досвіду великих компаній щодо забезпечення працівників харчуванням показав, що ця послуга має великий попит. А ось комплексної пропозиції, яка здатна закрити потреби компаній у віддалених регіонах, немає. Тим більше в таких масштабах, як це може забезпечити МХП – безперебійно, якісно, у встановлені строки та максимально комфортно для замовника. В асортимент MHP Food Service увійшли страви тих брендів, які вже встигли вподобати наші споживачі” – розповідає директорка напряму «Кулінарний бізнес» компанії МХП Евеліна Міцкевич, яка курує проєкт MHP FOOD SERVICE.

    Бізнесам, які хочуть подбати про працівників, але не можуть організувати доставку харчування у віддалені регіони або не мають в офісі їдальні, MHP Food Service допоможе забезпечити найкращий формат для будь-якої потреби: від холодильників з касою самообслуговування чи доставки порційно запакованої продукції до організації шведської лінії. Власна логістична система дає можливість швидко доставляти замовлення з усіх виробничих майданчиків МХП до підприємств, що розташовані у різних куточках України. Потужні виробничі можливості та широкий асортимент продукції дозволяють компанії забезпечувати якісне харчування працівників кількатисячних команд.

    Фахівці МХП проконсультують щодо найзручнішого формату саме в вашій компанії, організують комфортну доставку страв та обладнання в офіс.

    МХП в межах цього проєкту також має пропозиції для бізнесів, які вже працюють у сфері харчування. Вони будуть цікаві івент-кейтерингам, онлайн-кухням, операторам їдалень, службам доставки – компаніям, які хочуть прискорити й оптимізувати свою роботу, посилити бізнес, розширити базу клієнтів, доповнити свій асортимент, зекономити на придбанні нового обладнання і при цьому зберегти якість страв. Насамперед партнери отримують можливість з одного квадратного метра площі приміщення видавати більшу кількість порцій за той же час без додаткових вкладень і операційних витрат.

    Команда MHP Food Service пропонує індивідуальний підхід до кожного клієнта, великий вибір продукції й допомогу з адаптацією асортименту під конкретні потреби клієнта. Безперебійну доставку у будь-який куточок країни гарантують завдяки власній логістичній системі, а ще обіцяють швидко реагувати на форс-мажорні ситуації й забезпечувати партнерів обідами незалежно від зовнішніх обставин.

    Довідка:
    МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних харчових продуктів, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема «Наша Ряба», «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», Skott Smeat, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування, зокрема понад 270 магазинів «Мʼясомаркет» і понад 190 закладів Döner Маркет.

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Схожі теми

    Lay’s побудує футбольні поля з перероблених пачок з чіпсів

    Завдяки технології, розробленій спільно з Greenfields, пусті пачки з чіпсів відбирають на сортувальних станціях, миють та подрібнюють. Далі додають...

    Відомий з Середньовіччя суперфуд знижує ризик смерті від деменції. Дослідження

    Оливкова олія вже давно вважається прикладом «супер-їжі», яка може допомогти довше прожити, якщо її споживати як частину здорового харчування. Зараз...

    Стартап розклав стевію на молекули, щоб створити ідеально підсолоджувач

    PureCircle розробили власні сорти стевії та пропонують найширший, з їх слів, асортимент модифікаторів смаку та підсолоджувачів. У компанії встановили, що...

    Сінгапурська компанія розробила автоматизовані біореактори для вирощування лабораторного м’яса

    Сінгапурська SingCell, заснована у 2020 році, розробила повністю автоматизовані промислові біореактори для виробництва клітинного м’яса. Місія стартапу – знизити...

    Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

    Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

    Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

    5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

    Може вас зацікавити

    Вибір редактора
    В продовження теми