МХП запускає проєкт з організації харчування для інших компаній

Бути виробником якісних та смачних продуктів харчування, які полегшують життя споживачів та допомагають розвиватися іншим бізнесам – завдання МХП як кулінарної компанії. Для цього працює ціла екосистема від зерна, яке вирощують аграрії, до тарілки споживача, де МХП представлена широким асортиментом їжі.

Як компанія з потужним кулінарним виробництвом, багаторічною експертизою у роботі з харчовими продуктами, високими стандартами якості МХП запускає новий food-напрям – MHP Food Service. Він допоможе іншим бізнесам подбати про харчування своїх працівників, а сервісам доставки, операторам їдалень та івент-кейтерингам – масштабуватися.

Для запуску цього напряму фахівці компанії дослідили ринок, втілили схожі проєкти в межах своєї компанії й розробили кілька рішень – від холодильників із порційно запакованими стравами до організації лінії видачі. Уже зараз в межах MHP Food Service компанія МХП пропонує:

  • смачну, якісну та безпечну їжу;
  • доступний та зрозумілий асортимент із 300 страв;
  • тривалий термін зберігання завдяки сучасним технологіям;
  • послуги логістики до офісу чи іншої локації по всій Україні;
  • доставку фасованої продукції до 60 000 порцій/місяць.

“Ідея запуску проєкту MHP Food Service виникла після того, як МХП реалізувала формат комплексного харчування для своїх логістичних центрів та працівників центрального офісу. Подальший аналіз ринку і досвіду великих компаній щодо забезпечення працівників харчуванням показав, що ця послуга має великий попит. А ось комплексної пропозиції, яка здатна закрити потреби компаній у віддалених регіонах, немає. Тим більше в таких масштабах, як це може забезпечити МХП – безперебійно, якісно, у встановлені строки та максимально комфортно для замовника. В асортимент MHP Food Service увійшли страви тих брендів, які вже встигли вподобати наші споживачі” – розповідає директорка напряму «Кулінарний бізнес» компанії МХП Евеліна Міцкевич, яка курує проєкт MHP FOOD SERVICE.

Бізнесам, які хочуть подбати про працівників, але не можуть організувати доставку харчування у віддалені регіони або не мають в офісі їдальні, MHP Food Service допоможе забезпечити найкращий формат для будь-якої потреби: від холодильників з касою самообслуговування чи доставки порційно запакованої продукції до організації шведської лінії. Власна логістична система дає можливість швидко доставляти замовлення з усіх виробничих майданчиків МХП до підприємств, що розташовані у різних куточках України. Потужні виробничі можливості та широкий асортимент продукції дозволяють компанії забезпечувати якісне харчування працівників кількатисячних команд.

Фахівці МХП проконсультують щодо найзручнішого формату саме в вашій компанії, організують комфортну доставку страв та обладнання в офіс.

МХП в межах цього проєкту також має пропозиції для бізнесів, які вже працюють у сфері харчування. Вони будуть цікаві івент-кейтерингам, онлайн-кухням, операторам їдалень, службам доставки – компаніям, які хочуть прискорити й оптимізувати свою роботу, посилити бізнес, розширити базу клієнтів, доповнити свій асортимент, зекономити на придбанні нового обладнання і при цьому зберегти якість страв. Насамперед партнери отримують можливість з одного квадратного метра площі приміщення видавати більшу кількість порцій за той же час без додаткових вкладень і операційних витрат.

Команда MHP Food Service пропонує індивідуальний підхід до кожного клієнта, великий вибір продукції й допомогу з адаптацією асортименту під конкретні потреби клієнта. Безперебійну доставку у будь-який куточок країни гарантують завдяки власній логістичній системі, а ще обіцяють швидко реагувати на форс-мажорні ситуації й забезпечувати партнерів обідами незалежно від зовнішніх обставин.

Довідка:
МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних харчових продуктів, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема «Наша Ряба», «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», Skott Smeat, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування, зокрема понад 270 магазинів «Мʼясомаркет» і понад 190 закладів Döner Маркет.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Французький стартап створив надпоживне веганське молоко з водоростей

Очолюваний жінками стартап мав на меті запропонувати споживачам альтернативний молочний продукт, відійшовши від традиційних рослинних інгредієнтів, який би спростив...

Danone озброївся штучним інтелектом для створення нових веганських продуктів

Технологія Brightseed вивчає рослини на молекулярному рівні, щоб ідентифікувати та каталогізувати раніше невідомі сполуки, які можуть мати користь для...

Американці створили перше в світі справжнє молоко без цукру та вуглеводів

Компанія запустила перше у своєму роді органічне ультрафільтроване молоко Maple Hill’s Zero Sugar, яке пропонує такий же безкомпромісний смак...

Китайці навчилися друкувати фрикадельки з лабораторного м’яса у промислових масштабах

Вчені запевняють, що створили «клітинну фабрику», яка може виробляти лабораторно культивоване м’ясо у величезних масштабах. Основа «клітинної фабрики» – 3D-мікроносії...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Стартап залучив 10 млн євро для виробництва “паперового” молока

Veganz використає капітал для оптимізації та автоматизації своїх виробничих...

Стартап отримав $3 млн інвестицій на фуд-пікапи — шафки для самовивозу їжі

Фінансування очолила Branded Strategic Hospitality. В інвестиційному раунді взяли...

Ізраїльтяни розробили «м’ясний» горох, і прагнуть підкорити ринок рослинної їжі

Зокрема, підрозділ інгредієнтів компанії Meatless Farm буде співпрацювати Equinom...

«Міцний» сік з яєчним білком та грибами заспокоює нервову систему

BUILD – перший у світі “міцний” сік з підвищеним...

«Ковбойський» стартап хоче повторити процес поїдання коровою трави за допомогою мікробів та перевинайти сир

Засновники стартапу — підприємці Яап Кортевег і Ніко Коффеман....

Вибір редактора
В продовження теми