Перший рослинний супермаркет здивував: що найбільше купують вегани

Шість місяців тому німецька мережа Rewe відкрила перший повністю веганський супермаркет Rewe Voll Pflanzlich у Берліні, який показав цікаві результати.

Магазин площею 212 кв. м пропонує понад 2700 продуктів від 300 брендів, серед яких Alpro, Oatly, Beyond Meat, а також власні торгові марки Rewe Bio, Beste Wahl та інші.

За перші півроку роботи супермаркет відвідало близько 5 500 покупців щотижня

Основною перевагою клієнти відзначили можливість купувати веганські продукти без потреби вчитуватися у склад, оскільки весь асортимент повністю рослинний. Завдяки цьому споживачі можуть легко обирати продукти, не переймаючись наявністю тваринних інгредієнтів.

Найпопулярнішими серед покупців виявилися зручні продукти. Так, найбільше продажів отримали шоколадні круасани та булочки з корицею — за шість місяців продано близько 6 000 одиниць цих виробів. Також серед бестселерів були снеки, як-от спельтові рулети зі шніцелем та копченим тофу, свіжі овочі та фрукти (особливо огірки та банани від Rewe Bio). Це відповідає загальноєвропейському тренду на зручні продукти, особливо серед молоді, яка прагне скоротити споживання тваринних білків.

Ще однією помітною тенденцією стало зростання популярності веганських сирів, особливо крем-сирів із додаванням зелені, перцю, а також фруктів, таких як манго та малина. З огляду на зростальний попит, Rewe розширив асортимент крем-сирів у своєму магазині. Вівсяний м’який крем-сир Sovteis, що пропонується у самообслуговуванні, теж потрапив до топ-10 продуктів за популярністю.

Rewe активно відстежує побажання покупців. На вході в магазин встановлено дошку бажань, де клієнти можуть писати свої пропозиції щодо асортименту. 

За словами менеджера з продуктів Ізабель Кроли, це допомогло додати на полиці такі товари, як картопляне молоко, веганські бульйони та копчений тофу. Завдяки запитам покупців також з’явилися місцеві продукти: соління, регіональна гірчиця та рідкий дим.

На даному етапі магазин залишається тестовим проєктом. Як зазначив директор Rewe Петер Малі, компанія зважить, чи варто розширювати мережу таких супермаркетів, залежно від подальшої динаміки попиту. Rewe планує використовувати цей досвід для вдосконалення веганського асортименту в інших своїх супермаркетах.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Danone анонсував випуск йогурту з відбракованих фруктів

Проект запущений в партнерстві зі стартапом Full Harvest. Це онлайн-маркетплейс, який «рятує» відбраковану фермерську продукцію від утилізації, продаючи її...

Український родинний стартап виготовляє древні солодощі з горіхами та м’ясом

PapaDoci позиціонує себе як родинний стартап. Засновником його є українець з в’єтнамським корінням Олексій Доана. Він має двох дочок....

Ресторани годуватимуть європейців яйцями, вирощеними із дріжджів

До кінця року альтернативні яйця з’явиться у кафе, ресторанах та готелях, а у 2024-му – і у роздрібній торгівлі. Альтернативні...

Молекулярний веганський мед почнуть продавати в Європі з наступного року

Інноваційний продукт американського виробництва просуватиме на новому ринку виробник органічних продуктів Narayan Foods. Зараз продукція компанії представлена в більш...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Котлета для планети. Beyond Meat готує глобальне розширення в Європі

На сьогодні продукція компанії вже присутня приблизно в 122...

Сінгапурський стартап перетворить відходи соєвого молока на рослинне м’ясо

Завдяки підтримці інвесторів та урядових агенцій, компанія наразі займається...

Виробник грудного молока створив за гроші Coca-Cola перший у світі клітинний йогурт

Цього разу Wilk представила перший у світі йогурт, виготовлений...

За десять років існування ринку лабораторного м’яса на ньому з’явилося 150 гравців

За цей час Mosa Meat розпочала будівництво гігантського заводу...

Вибір редактора
В продовження теми