Понеділок, 2 Грудня, 2024
інше

    Хумус із квасолі та снеки з гороху: український шеф-кухар запустив новий бренд автентичної їжі

    Євген Клопотенко, відомий український шеф-кухар та ресторатор, виходить на ринок FMCG із новою лінійкою продуктів під брендом «100 років», пропонуючи оригінальні смакові рішення для масового ринку. Асортимент продукції вже доступний у деяких столичних магазинах та включає хумус із квасолі, шість смаків консервованої квасолі та заправки для борщу.

    Продукцію виготовляють із локальних інгредієнтів, серед яких ключову роль відіграють традиційні українські бобові культури. 

    У листопаді асортимент розшириться: очікуються приправи та снеки на основі гороху

    Хумус від Клопотенка має незвичайний склад — замість класичного нуту для нього використовується квасоля, що надає кремової текстури та легкого смаку. 

    Квасоля також доступна у різних варіантах — від традиційного до пікантного, що забезпечує унікальний асортимент смаків. Заправки для борщу від Клопотенка розроблені на основі автентичних українських рецептів, що дозволяють створити борщ із насиченим смаком у домашніх умовах.

    Планується, що в грудні бренд «100 років» доповниться новими позиціями: кетчупами, кондитерськими виробами та ферментованими продуктами, які виготовлятимуть на потужностях партнерів у Бродах, Сатанові, Карапишах та Івано-Франківську. Усі інгредієнти для продукції від Клопотенка є українськими, що відповідає його прагненню сприяти розвитку місцевих виробників.

    Крім торгової марки, Клопотенко запускає інтернет-магазин «100 шоп», де окрім його продуктів буде представлено ще близько 200 товарів від 40 локальних виробників і фермерів. Це дозволить покупцям знайти натуральні українські продукти та підтримати місцеве виробництво, вважає він.

    Продукція «100 років» орієнтована на магазини формату «біля дому», онлайн-маркет «100 шоп» та ярмарки. Очікується, що ціни на продукти будуть трохи вищими за середні, наприклад, хумуси коштуватимуть від 65 до 75 грн, а квасоля та заправки для борщу — від 70 до 90 грн.

    Нагадаємо, Євген Клопотенко варить у Львові борщ з вином, сливовим лекваром та лимонами.

    Джерело

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Схожі теми

    Ikea тестуватиме потенційних працівників веганськими фрикадельками з-під 3D-принтера

    Компанія прагне стати максимально екологічною, і відноситься до цього завдання зовсім не легковажно. Меблевий гігант уже лідирує в ініціативах...

    Кейтеринговий гігант запускає робота для друку рослинних гамбургерів

    Розгортання робота шеф-кухаря SavorEat знаменує собою перше впровадження технології 3D-друку ізраїльської компанії в США.SavorEat, яка стала публічною на Тель-Авівській...

    Електростейк. Навіщо японські вчені тримають лабораторне м’ясо під струмом?

    Вчені запевняють: тканинна інженерія вирішить екологічні проблеми, які спричиняє традиційне тваринництво, зекономить воду та збереже землю.Досі більшість біосинтетичних м’ясних...

    ТОП-5 трендів харчування в найближчому майбутньому

    Тренди ми задаємо самі, і робимо це вже зараз. І називаємо трендами те, що не досягло промислових масштабів, та...

    Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

    Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

    Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

    5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

    Може вас зацікавити

    Green Salt: із морської спаржі створили сіль, яка запобігає інсультам

    Салікорнія або солонець також відома як морська спаржа. Її...

    Вибір редактора
    В продовження теми