Продукцію виготовляють із локальних інгредієнтів, серед яких ключову роль відіграють традиційні українські бобові культури.
У листопаді асортимент розшириться: очікуються приправи та снеки на основі гороху
Хумус від Клопотенка має незвичайний склад — замість класичного нуту для нього використовується квасоля, що надає кремової текстури та легкого смаку.
Квасоля також доступна у різних варіантах — від традиційного до пікантного, що забезпечує унікальний асортимент смаків. Заправки для борщу від Клопотенка розроблені на основі автентичних українських рецептів, що дозволяють створити борщ із насиченим смаком у домашніх умовах.
Планується, що в грудні бренд «100 років» доповниться новими позиціями: кетчупами, кондитерськими виробами та ферментованими продуктами, які виготовлятимуть на потужностях партнерів у Бродах, Сатанові, Карапишах та Івано-Франківську. Усі інгредієнти для продукції від Клопотенка є українськими, що відповідає його прагненню сприяти розвитку місцевих виробників.
Крім торгової марки, Клопотенко запускає інтернет-магазин «100 шоп», де окрім його продуктів буде представлено ще близько 200 товарів від 40 локальних виробників і фермерів. Це дозволить покупцям знайти натуральні українські продукти та підтримати місцеве виробництво, вважає він.
Продукція «100 років» орієнтована на магазини формату «біля дому», онлайн-маркет «100 шоп» та ярмарки. Очікується, що ціни на продукти будуть трохи вищими за середні, наприклад, хумуси коштуватимуть від 65 до 75 грн, а квасоля та заправки для борщу — від 70 до 90 грн.
Нагадаємо, Євген Клопотенко варить у Львові борщ з вином, сливовим лекваром та лимонами.