Хумус із квасолі та снеки з гороху: український шеф-кухар запустив новий бренд автентичної їжі

Євген Клопотенко, відомий український шеф-кухар та ресторатор, виходить на ринок FMCG із новою лінійкою продуктів під брендом «100 років», пропонуючи оригінальні смакові рішення для масового ринку. Асортимент продукції вже доступний у деяких столичних магазинах та включає хумус із квасолі, шість смаків консервованої квасолі та заправки для борщу.

Продукцію виготовляють із локальних інгредієнтів, серед яких ключову роль відіграють традиційні українські бобові культури. 

У листопаді асортимент розшириться: очікуються приправи та снеки на основі гороху

Хумус від Клопотенка має незвичайний склад — замість класичного нуту для нього використовується квасоля, що надає кремової текстури та легкого смаку. 

Квасоля також доступна у різних варіантах — від традиційного до пікантного, що забезпечує унікальний асортимент смаків. Заправки для борщу від Клопотенка розроблені на основі автентичних українських рецептів, що дозволяють створити борщ із насиченим смаком у домашніх умовах.

Планується, що в грудні бренд «100 років» доповниться новими позиціями: кетчупами, кондитерськими виробами та ферментованими продуктами, які виготовлятимуть на потужностях партнерів у Бродах, Сатанові, Карапишах та Івано-Франківську. Усі інгредієнти для продукції від Клопотенка є українськими, що відповідає його прагненню сприяти розвитку місцевих виробників.

Крім торгової марки, Клопотенко запускає інтернет-магазин «100 шоп», де окрім його продуктів буде представлено ще близько 200 товарів від 40 локальних виробників і фермерів. Це дозволить покупцям знайти натуральні українські продукти та підтримати місцеве виробництво, вважає він.

Продукція «100 років» орієнтована на магазини формату «біля дому», онлайн-маркет «100 шоп» та ярмарки. Очікується, що ціни на продукти будуть трохи вищими за середні, наприклад, хумуси коштуватимуть від 65 до 75 грн, а квасоля та заправки для борщу — від 70 до 90 грн.

Нагадаємо, Євген Клопотенко варить у Львові борщ з вином, сливовим лекваром та лимонами.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

New Food Summit 2024: ключові тенденції та виклики агріфуд-галузі

Тренди та зміни на ринку агріфуду Найбільше на галузь наразі впливає війна. “Через російську агресію ми маємо руйнування інфраструктури, перервані...

Штучний інтелект імітував смак справжньої курки з місива бамбуку, персиків та нуту

Нова розробка буде використана на створення нових продуктів і спершу буде запущена в Чилі, Аргентині та Бразилії, а згодом...

Українську «п’яну вишню» п’ють у 12 країнах. Скоро там з’являться і реберні

Співзасновник холдингу Андрій Худо зазначає, що розширення за межі України є пріоритетним напрямом розвитку компанії. На сьогодні вже відкрито...

Діабетик винайшов із плодів монаха замінник цукру без неприємного післясмаку

Американський стартап B.T. Sweets, заснований у 2019 році, представив свій перший продукт — альтернативу цукру Cambya, виготовлену з рослинних...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Піонер сегменту рослинної їжі іде на IPO. У планах — новий завод та нові продукти

IPO розпочнеться в найближчі місяці на Франкфуртській фондовій біржі...

The Golden Flax Seeds. How innovative snack producer in Ukraine grew despite lockdowns

Is pandemic the best time for business experiments? Perhaps,...

Сторічний бренд створив курятину в порошку, яка за хвилину перетворюється на м’ясо

Нова лінійка продуктів включає Plant-Based Chick’n, виготовлений лише з...

Борис Шестопалов

Український підприємець у сфері агріфуд, ідеолог екосистеми VOLIA, співзасновник...

ТОП-10 трендів у харчовій індустрії: що було у 2020 році та куди йдемо у 2021-му

Відмова від пластикової упаковкиПластик все ще знаходиться в стадії...

Вибір редактора
В продовження теми