Особливість кефіру полягає у його консистенції: його можна їсти ложкою, робити з нього крем-сир, вживати як перекус або навіть створювати десерти.
У компанії зазначають, що споживання такого кефіру допомагає набирати м’язову масу завдяки покращенню засвоєння їжі та нормалізації обміну речовин. Крім того, продукт сприяє відновленню втраченої рідини після тренування, покращує роботу травної системи, зміцнює кістки за рахунок достатньої кількості кальцію та містить фосфор, що сприяє відновленню м’язів і підтримує нервову систему, зменшуючи втому.
Торгова марка “ҐоКарпати” виготовляє два продукти: кефір ложковий 2,2% жирності та питний кефір 1% у фасуванні 800 г із м’яким йогуртовим смаком без кислинки. Ложковий кефір є універсальним – його можна вичавлювати з пляшки та їсти ложкою, а за бажанням збовтати й пити, що надає продукту багатофункціональності, говорить виробник.
Щоб привернути увагу до унікального продукту, “Галичина” раніше навіть створила анімаційний ролик “Крізь світи. Ложкова історія кохання”, над яким працювали українські агенції Bickerstaff.495 та AndAction. Мультфільм розповідає про пригоди головного героя – Ложкового Кефіру, який мандрує крізь мультивсесвіти у пошуках ідеальної Ложки. Креативний ролик складається з восьми частин, кожна з яких по-новому обігрує персонажів у стилі відомих мультфільмів та аніме.
Під час створення анімації було задіяно інструменти штучного інтелекту, зокрема Midjourney та Stable Diffusion для промальовування кадрів, а Deforum – для анімації однієї зі сцен.
Нагадаємо, раніше виробник кефіру створив напої з грибів, що зменшують тривожність та піднімають настрій.