Понеділок, 2 Грудня, 2024
інше

    Український бренд створив унікальний кефір, що зменшує втому

    Українська компанія "Галичина" виготовляє унікальний продукт – архаїчний ложковий кефір під торговою маркою "ҐоКарпати".

    Особливість кефіру полягає у його консистенції: його можна їсти ложкою, робити з нього крем-сир, вживати як перекус або навіть створювати десерти.

    У компанії зазначають, що споживання такого кефіру допомагає набирати м’язову масу завдяки покращенню засвоєння їжі та нормалізації обміну речовин. Крім того, продукт сприяє відновленню втраченої рідини після тренування, покращує роботу травної системи, зміцнює кістки за рахунок достатньої кількості кальцію та містить фосфор, що сприяє відновленню м’язів і підтримує нервову систему, зменшуючи втому.

    Торгова марка “ҐоКарпати” виготовляє два продукти: кефір ложковий 2,2% жирності та питний кефір 1% у фасуванні 800 г із м’яким йогуртовим смаком без кислинки. Ложковий кефір є універсальним – його можна вичавлювати з пляшки та їсти ложкою, а за бажанням збовтати й пити, що надає продукту багатофункціональності, говорить виробник.

    Щоб привернути увагу до унікального продукту, “Галичина” раніше навіть створила анімаційний ролик “Крізь світи. Ложкова історія кохання”, над яким працювали українські агенції Bickerstaff.495 та AndAction. Мультфільм розповідає про пригоди головного героя – Ложкового Кефіру, який мандрує крізь мультивсесвіти у пошуках ідеальної Ложки. Креативний ролик складається з восьми частин, кожна з яких по-новому обігрує персонажів у стилі відомих мультфільмів та аніме.

    Під час створення анімації було задіяно інструменти штучного інтелекту, зокрема Midjourney та Stable Diffusion для промальовування кадрів, а Deforum – для анімації однієї зі сцен.

    Нагадаємо, раніше виробник кефіру створив напої з грибів, що зменшують тривожність та піднімають настрій.

    Джерело 

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Схожі теми

    Аграрний гігант, зірки Болівуду та найбільший у світі виробник котлет взялися перевинайти м’ясо

    Такі результати дослідження, оприлюдненого компанією ADM у свіжому звіті щодо тенденцій, які формуватимуть ринок альтернативного білку у 2022 році. Загалом...

    Напої з адаптогенними грибами — американці розробили пробіотичні шоти

    Американська компанія So Good So You розробила органічні пробіотичні шоти на рослинній основі, кожен з яких створений для підтримки...

    Вчені створили костюм, у якому власник вирощує собі обід теплом свого тіла

    Костюм виготовлений із пластику з низьким вмістом вуглецю та має спереду куполоподібний тераріум з борошняними черв’яками. Коли власник костюму...

    Данина Danonу. Гігант придбав компанію, яка започаткувала рух у сфері рослинної їжі

    У рамках угоди молочний гігант став власником 100% акцій Follow Your Heart. Фінансові деталі злиття не розголошуються.Минулого року Follow...

    Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

    Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

    Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

    5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

    Може вас зацікавити

    Одноразові горнятка для кави після використання розпадаються на пил

    Розроблені за допомогою 3D-друку, глиняні контейнери, тарілки та горнятка...

    Німці створили начинку для печива, яка зберігається 2 роки без сторонніх добавок

    Кремова начинка широко використовується у кондитерських виробах, проте, процес...

    Вибір редактора
    В продовження теми