Українські споживачі уже можуть знайти широкий асортимент напоїв і йогуртів Alpro, включно з мигдальним молоком (із додаванням цукру та без нього), кокосовим молоком, натуральним кокосовим йогуртом, соєвим молоком і йогуртами зі смаком ванілі та шоколаду, а також молоко з кеш’ю, лісових горіхів і вівса тощо.
Окрім уваги до рослинних напоїв компанія активно працює над екологічністю пакування для інноваційної продукції.
Очікується, що упаковка Alpro до 2030 року стане повністю перероблюваною. Наразі 70% картонної упаковки виготовлено з відновлюваного паперу. Для неохолоджених напоїв використовується тонкий шар алюмінію, але “в мінімальній кількості, необхідній для збереження якості продукту”, говорять у компанії.
Смак нетвариних продуктів різниться залежно від вихідної сировини. Наприклад, вівсяний напій – злегка солодкий та багатий на рослинну клітковину. Він містить кальцій, вітаміни D і B12.
Окрім самого вівса напій включає кукурудзяну клітковину, соняшникову олію, морську сіль та вітаміни
Унікальним є “молоко” з лісових горіхів, яке має низький рівень жиру, а також рослинні вершки на основі сої, які можна додавати у страви у процесі їхнього приготування.
Нагадаємо, Danone активно розвиває виробництво рослинних замінників молока, інвестуючи в нові продукти. Нещодавно компанія представила спеціальне дитяче молоко Silk Kids на основі вівса та гороху, збагачене DHA омега-3, холіном та пребіотиками для підтримки розвитку мозку й травлення. Також Danone інвестувала у виробництво продуктів точного бродіння для створення повноцінного рослинного молока та стала співінвестором платформи для створення їжі з грибків та бактерій.