Понеділок, 2 Грудня, 2024
інше

    Стрес, ціни та блекаути змінили харчові звички половини українців – опитування

    Майже половина українців (49%) говорять про зміну харчових звичок від початку повномасштабного вторгнення, йдеться у спеціальному опитуванні дослідницької компанії Gradus Research, проведеному до New Food Summit 2024. Особливо помітні зміни серед молоді віком 18-34 роки, де цей показник сягає 54%.

    Ключовими факторами, що впливають на харчову поведінку українців, стали підвищення цін на продукти, тривалий стрес та наслідки ворожих атак. 

    Найбільше впливає стрес — його зазначили 83% респондентів. Через емоційне виснаження майже половина українців харчуються нерегулярно (49%), вживають більше нездорової їжі (42%) або ж мають знижений апетит та пропускають приймання їжі (41%). Крім того, 19% учасників опитування зізналися, що стали частіше вживати алкоголь.

    Ціни на продукти також відіграють значну роль: 64% респондентів обирають дешевші продукти, а 48% почали частіше готувати вдома. В умовах війни зростає потреба в економії на продуктах — особливо це відчутно серед старшої вікової групи (56+ років), де 77% респондентів скоротили свої витрати на харчування.

    Через перебої з електроенергією та іншими комунальними послугами 59% українців віддають перевагу продуктам тривалого зберігання, а 50% частіше споживають холодну їжу. Третина респондентів забезпечила себе альтернативними джерелами електроживлення та засобами приготування їжі. І лише 34% розглядають можливість виїзду в разі тривалих блекаутів.

    За словами соціологині та засновниці Gradus Research Євгенії Близнюк, життя у війні загартувало українських споживачів, які адаптуються до нових реалій, змінюючи свій режим харчування та побутові звички. 

    Економія найбільше торкнулася кондитерських виробів (49%) та риби з морепродуктами (48%), тоді як базові продукти — такі як хліб, олія, борошно та овочі — залишаються в пріоритеті.

    Нагадаємо, раніше NEWFOOD розповідав про ключові тенденції та виклики агріфуд-галузі у 2024 році.

    Джерело

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Схожі теми

    Молоко за рецептом від штучного інтелекту буде краще звичайного

    Ginkgo Bioworks, як платформа для клітинного програмування та біозахисту, використовуватиме свої потужності з виробництва білка та платформу генеративного штучного...

    Їстівне чорнило для друку на тістечках визнали кошерним

    Хоча їстівне чорнило принтерів Eddie завжди було кошерним, виробник зазначає, що слідування правилам виготовлення та постачання кошерного чорнила недостатньо,...

    Українська миля. Вітчизняна компанія створила концепт робота-кур’єра

    Mebius — нова розробка української компанії. Являє собою робота постачальника з автоматизованим керуванням, створена для забезпечення швидкої та зручної...

    Технології харчування: як новітні розробки та інновації в їжі змінюють наш раціон

    Технології проникають у всі сфери життя, не оминувши й харчову індустрію. Харчові технології постійно розвиваються, і новітні розробки та...

    Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

    Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

    Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

    5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

    Може вас зацікавити

    Найбільше агентство з сертифікації кошерності визнало лабораторне м’ясо

    Це стало першою та ключовою точкою дотику релігійних дієтичних...

    Морський коктейль: виробники білка з водоростей отримали $10 млн інвестицій

    Інвестиції Qualitas Health направить на розширення географії діяльності, наукові...

    Вибір редактора
    В продовження теми