Компанія фокусується на продуктах з доданою цінністю — підготовлених до приготування та готових до споживання — як для кінцевого споживача, так і для бізнесів із різних галузей. Ці продукти власного виробництва МХП представила на SIAL Paris, одній з найбільших продовольчих виставок у світі SIAL.
Фокусом МХП на цьогорічній виставці були доопрацьовані продукти. Компанія презентувала кулінарні рішення під брендами Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah, Assilah, мʼясні снеки Chick&Go, які в Україні знають як РябChick, курячу ковбасу Poli, яка виготовляється на підприємстві Рerutnina Ptuj, яке входить до групи компаній МХП. Та й загалом на SIAL 2024 українські фуд-компанії представляли більше продуктів із високою доданою цінністю, а не commodities.
Стенд МХП був виконаний у вигляді 360-градусної двоповерхової платформи з великим цифровим 3D-екраном попереду. Під ним була розташована відкрита кухня, де бренд-шефи МХП демонстрували процес приготування ready-to-cook страв.
На другому поверсі розташувалася переговорна зона. Тобто стенд компанії був не просто локацією для зустрічей з клієнтами й домовленостей про продажі й обсяги, а став місцем, де гості виставки бачили різноманітні кулінарні рішення МХП й могли продегустувати їх.
МХП демонструє світовому food-ринку, що українські виробники можуть бути конкурентоздатними на міжнародній арені.
І це мало свій ефект — закордонні партнери побачили, що українські виробники постійно розвиваються та мають чим зацікавити. Крім того, за допомогою зони VR гості стенда могли «відвідати» три найбільші виробництва компанії МХП в Україні та зануритися у повний цикл роботи компанії.
А ще локація МХП на SIAL 2024 стала місцем зустрічі представників української food-галузі, які відвідали виставку. На стенд компанії завітали засновник Volia Agri-Food Park і співвласник та СЕО HD-group Борис Шестопалов, продюсерки New Food Summit Ірина Бондаренко й Алла Ліпінська, комерційна директорка та членкиня правління ПрАТ “Львівський холодокомбінат” Соломія Кукса та інші представники бізнесів з України.
Як кулінарна компанія, яка створює нові кулінарні рішення, впроваджує нові технології та формує культуру споживання якісної та смачної їжі, МХП демонструє світовому food-ринку, що українські виробники можуть бути конкурентоздатними на міжнародній арені.