МХП представила власні кулінарні рішення на міжнародній виставці SIAL 2024

МХП створює якісні та смачні харчові продукти, які полегшують життя.

Компанія фокусується на продуктах з доданою цінністю — підготовлених до приготування та готових до споживання — як для кінцевого споживача, так і для бізнесів із різних галузей. Ці продукти власного виробництва МХП представила на SIAL Paris, одній з найбільших продовольчих виставок у світі SIAL. 

Фокусом МХП на цьогорічній виставці були доопрацьовані продукти. Компанія презентувала кулінарні рішення під брендами Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah, Assilah, мʼясні снеки Chick&Go, які в Україні знають як РябChick, курячу ковбасу Poli, яка виготовляється на підприємстві Рerutnina Ptuj, яке входить до групи компаній МХП. Та й загалом на SIAL 2024 українські фуд-компанії представляли більше продуктів із високою доданою цінністю, а не commodities.

Компанія презентувала кулінарні рішення під брендами Qualiko
Компанія презентувала кулінарні рішення під брендами Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah тощо.

Стенд МХП був виконаний у вигляді 360-градусної двоповерхової платформи з великим цифровим 3D-екраном попереду. Під ним була розташована відкрита кухня, де бренд-шефи МХП демонстрували процес приготування ready-to-cook страв.

На другому поверсі розташувалася переговорна зона. Тобто стенд компанії був не просто локацією для зустрічей з клієнтами й домовленостей про продажі й обсяги, а став місцем, де гості виставки бачили різноманітні кулінарні рішення МХП й могли продегустувати їх.

МХП демонструє світовому food-ринку, що українські виробники можуть бути конкурентоздатними на міжнародній арені.

І це мало свій ефект — закордонні партнери побачили,  що українські виробники постійно розвиваються та мають чим зацікавити. Крім того, за допомогою зони VR гості стенда могли «відвідати» три найбільші виробництва компанії МХП в Україні та зануритися у повний цикл роботи компанії.

Стенд МХП був виконаний у вигляді 360-градусної двоповерхової платформи з великим цифровим 3D-екраном попереду
Стенд МХП був виконаний у вигляді 360-градусної двоповерхової платформи з великим цифровим 3D-екраном попереду

А ще локація МХП на SIAL 2024 стала місцем зустрічі представників української food-галузі, які відвідали виставку. На стенд компанії завітали засновник Volia Agri-Food Park і співвласник та СЕО HD-group Борис Шестопалов, продюсерки New Food Summit Ірина Бондаренко й Алла Ліпінська, комерційна директорка та членкиня правління ПрАТ “Львівський холодокомбінат” Соломія Кукса та інші представники бізнесів з України.

Як кулінарна компанія, яка створює нові кулінарні рішення, впроваджує нові технології та формує культуру споживання якісної та смачної їжі, МХП демонструє світовому food-ринку, що українські виробники можуть бути конкурентоздатними на міжнародній арені.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Молочний гігант Fonterra запустив виробництво сироватки без корів

Стартап з’явився через три роки після того, як Fonterra та DSM вперше об’єдналися в пошуку способів, щоб “підірвати” молочну...

Колишній науковець з Херсонщини варить кавунове варення та чавить олію з його насіння

Пекмез, або так званий «кавуновий мед», — це густа за консистенцією солодка маса, яка отримується шляхом випарювання кавунової сировини...

Інгредієнт борщу допомагає спортсменам та полегшує перебіг хвороби легень

Про це свідчить 12-тижневе дослідження, проведене в Королівській лікарні Бромптон у Лондоні.ХОЗЛ – це важке захворювання легень, яке включає...

Компанія, яка вирощуватиме м’ясо качок у космосі, отримала $13 млн гранту

Отримувачами грантів стали стартапи Umami United і IntegriCulture Umami United виробляє яєчні продукти рослинного походження, використовуючи борошно конжаку, гірчак і...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

$2,5 млрд в національну економіку: Ізраїль стає центром світового foodtech

Згідно зі звітом Ізраїльського управлінням інновацій (IIA), Всесвітнього економічного...

«Тарілка» на всіх. В Україні запрацював перший банк їжі

Організацію у 2019 році створив у Львові українець Ростислав...

Хоум хорека: через пандемію 44% ресторанів «на виніс» відкривається прямо вдома

Повна картина стане чіткішою у квітні, коли всі місцеві...

Сінгапурська компанія розробила автоматизовані біореактори для вирощування лабораторного м’яса

Сінгапурська SingCell, заснована у 2020 році, розробила повністю автоматизовані...

Сировина для рослинних крабів, м’яса та пластику: як стартапи використовують найменших жителів океану

Різноманітна група фотосинтезувальних організмів стала основою для виготовлення барвників,...

Вибір редактора
В продовження теми