МХП представила власні кулінарні рішення на міжнародній виставці SIAL 2024

МХП створює якісні та смачні харчові продукти, які полегшують життя.

Компанія фокусується на продуктах з доданою цінністю — підготовлених до приготування та готових до споживання — як для кінцевого споживача, так і для бізнесів із різних галузей. Ці продукти власного виробництва МХП представила на SIAL Paris, одній з найбільших продовольчих виставок у світі SIAL. 

Фокусом МХП на цьогорічній виставці були доопрацьовані продукти. Компанія презентувала кулінарні рішення під брендами Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah, Assilah, мʼясні снеки Chick&Go, які в Україні знають як РябChick, курячу ковбасу Poli, яка виготовляється на підприємстві Рerutnina Ptuj, яке входить до групи компаній МХП. Та й загалом на SIAL 2024 українські фуд-компанії представляли більше продуктів із високою доданою цінністю, а не commodities.

Компанія презентувала кулінарні рішення під брендами Qualiko
Компанія презентувала кулінарні рішення під брендами Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah тощо.

Стенд МХП був виконаний у вигляді 360-градусної двоповерхової платформи з великим цифровим 3D-екраном попереду. Під ним була розташована відкрита кухня, де бренд-шефи МХП демонстрували процес приготування ready-to-cook страв.

На другому поверсі розташувалася переговорна зона. Тобто стенд компанії був не просто локацією для зустрічей з клієнтами й домовленостей про продажі й обсяги, а став місцем, де гості виставки бачили різноманітні кулінарні рішення МХП й могли продегустувати їх.

МХП демонструє світовому food-ринку, що українські виробники можуть бути конкурентоздатними на міжнародній арені.

І це мало свій ефект — закордонні партнери побачили,  що українські виробники постійно розвиваються та мають чим зацікавити. Крім того, за допомогою зони VR гості стенда могли «відвідати» три найбільші виробництва компанії МХП в Україні та зануритися у повний цикл роботи компанії.

Стенд МХП був виконаний у вигляді 360-градусної двоповерхової платформи з великим цифровим 3D-екраном попереду
Стенд МХП був виконаний у вигляді 360-градусної двоповерхової платформи з великим цифровим 3D-екраном попереду

А ще локація МХП на SIAL 2024 стала місцем зустрічі представників української food-галузі, які відвідали виставку. На стенд компанії завітали засновник Volia Agri-Food Park і співвласник та СЕО HD-group Борис Шестопалов, продюсерки New Food Summit Ірина Бондаренко й Алла Ліпінська, комерційна директорка та членкиня правління ПрАТ “Львівський холодокомбінат” Соломія Кукса та інші представники бізнесів з України.

Як кулінарна компанія, яка створює нові кулінарні рішення, впроваджує нові технології та формує культуру споживання якісної та смачної їжі, МХП демонструє світовому food-ринку, що українські виробники можуть бути конкурентоздатними на міжнародній арені.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

NEWFOOD.UA та експерти обрали найкращі інноваційні харчові компанії

Редколегією першого українського видання про фудтек — NEWFOOD.UA — було складено long-list компаній-номінантів. Усього в список потрапило 140 українських...

На заводі у Великобританії Danone “надоїть” вдвічі більше веганського молока, ніж в Україні — тваринного

Завод, що працює з 2000 р., виготовлятиме 300 млн літрів молока на рік Для порівняння, на всіх потужностях в Україні...

Вчені винайшли желатин із гороху, який перетворюється в гель і назад

Відкриття такої можливості відбулося випадково у 2022 році доктором Лінг’юнь Чен та її командою з Департаменту сільськогосподарських, продовольчих і...

Безос та Ді Капріо допомогли виробнику культивованого лосося зібрати рекордні інвестиції

Найбільший в історії раунд фінансування очолив Л. Каттерон. Серед інших відомих інвесторів — Леонардо Ді Капріо, Bezos Expeditions, Temasek...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Україна створює перший індустріальний парк для новітньої харчової промисловості

Індустріальний парк VOLIA об’єднуватиме  три локації, які спеціалізуватимуться на...

Ізраїльський стартап виготовлятиме спортивне харчування на основі білків грудного молока

Грудне молоко цінується за його імуностимулюючі властивості, протизапальну, зміцнюючу...

Канадський стартап створює морепродукти із грибів енокі та кореня чистотілу

Розробка Seed to Surf базується на дослідженні вподобань споживачів....

Корейці випустили тунця із зернових відходів, оцту та какао

Компанія виробляє альтернативне м’ясо, використовуючи перероблені інгредієнти (наприклад, зерно),...

Вибір редактора
В продовження теми