Лабораторію сенсорного аналізу МХП прийняли до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN)

Лабораторія сенсорного аналізу Кулінарного центру МХП успішно пройшла процедуру вступу до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN). Тож випробувальна лабораторія МХП, аналогів з діяльності якої немає в Україні, отримала членство у спільноті, що створює стандарти ISO у галузі сенсорного аналізу.

Чому це важливо?
«Таке міжнародне визнання експертності відкриває можливість участі у спільних дослідженнях вподобань внутрішнього і зовнішнього ринків харчових продуктів, а також доступ до ексклюзивної інформації першоджерела у сфері сенсорного аналізу», — розповідає Анна Солецька, начальниця Лабораторії сенсорного аналізу.

У Лабораторії сенсорного аналізу (ЛСА) Кулінарного центру МХП проводяться споживчі та експертні дегустації, а також маркетингові дослідження уподобань споживачів, тож її операційна діяльність вбудована у процес розробки нових харчових продуктів. Лабораторія дає змогу досліджувати продукти з погляду органолептичних властивостей та строків придатності продуктів.

Споживчі дегустації, що проводяться в ЛСА, здійснюються на базі фокус-груп і спрямовані здебільшого на маркетингові дослідження, експертні дегустації покликані вирішувати складніші завдання — зокрема, точно описувати й ідентифікувати відмінності органолептичних показників нових кулінарних виробів, що досліджують на встановлення терміну придатності за свіжістю і зміною товарних показників привабливості продукту під час зберігання.

Як це робиться?
«Рекрутери підбирають фокус-групи для споживчих дегустацій по 15 осіб, які відповідають вимогам до цільового споживача досліджуваного продукту. Натомість до експертних дегустацій долучені лише сертифіковані експерти, які пройшли відбір за результатами тестування власних сенсорних систем, спеціальне навчання, а також проходять періодичну валідацію, що підтверджує продуктивність та відповідність експертної панелі усім стандартам ISO у сфері сенсорного аналізу», — зазначає Анна Солецька.

Робоче місце дегустатора в ЛСА складається з ізольованої від зовнішніх подразників кабіни, із розробленою системою сигнальних вогнів для безшумної комунікації з персоналом, спеціальним освітленням з необхідною колірною температурою, стільниці з хімічно стійкого матеріалу, в яку вбудована раковина з подачею води, а також віконцем із проникаючим освітленням, вмонтованим у поверхню стола.

Операційну діяльність Лабораторії обслуговує спеціальне програмне забезпечення RedJade. З його допомогою формуються звіти для замовників, проводиться аналіз результатів, їх статична обробка, аналіз роботи дегустаторів, зберігається база даних про експертів. Також це програмне забезпечення дає можливість доєднатись до спільної бази респондентів ESN, що має велике значення для участі в спільних проєктах з європейськими партнерами цієї мережі.

Про компанію
МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних харчових продуктів, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема «Наша Ряба», «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», Skott Smeat, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування, зокрема понад 270 магазинів «Мʼясомаркет» і понад 190 закладів Döner Маркет.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Солому із рисових плантацій перетворили на міцну упаковку для гарячої їжі

Це – екологічно чисті компостовані лотки. Вони виготовлені з відновлюваних матеріалів – відходів рисових плантацій, зокрема, соломи. Упаковку можна утилізувати...

Голландці зібрали 1,2 млн євро на виробництво риб’ячого жиру без риби

Вливання капіталу було здійснене через інвестиційну платформу DuurzaamInvesteren.Останній раунд краудфандингу успішно закрили протягом трьох тижнів за участі приватних інвесторів.На...

Маркування харчових продуктів — що це таке, і чому це важливо?

У нещодавніх змінах в постановах цього документу було зазначено, що різні маркування харчових продуктів мають бути сфокусовані на забезпеченні...

Bunge розробила дитячу суміш, яка імітує материнське молоко китаянок

Згідно із заявою  компанії, новий інгредієнт розроблено на основі недавнього дослідження, яке показало, що у материнському грудному молоці жінок...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Невидиме випромінювання та гриби: вчені створили вітаміни для веганів

Згідно угоди, зусилля Scelta Inside будуть спрямовані на використання...

«Асканія Бевериджиз» інвестувала 1,6 млн євро у прифронтове виробництво квасу

На третій рік війни група «Асканія» розширює своє виробництво...

Coffee with lime. Conceptualist Khudo tells about new restaurants, lockdown delivery, and Instagram chandelier

NEWFOOD talked to the holding's co-founder, Andrii Khudo, about...

Kalyus Winery створює вино із найдавніших виноградних сортів на березі Дністра

У довоєнні часи Kalyus Winery організовувала дегустації вин з...

Головне — зібрати. IKEA шукає стартапи з виробництва рослинного м’яса

Минулого року меблева компанія оголосила про свої наміри в...

Вибір редактора
В продовження теми