Лабораторію сенсорного аналізу МХП прийняли до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN)

Лабораторія сенсорного аналізу Кулінарного центру МХП успішно пройшла процедуру вступу до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN). Тож випробувальна лабораторія МХП, аналогів з діяльності якої немає в Україні, отримала членство у спільноті, що створює стандарти ISO у галузі сенсорного аналізу.

Чому це важливо?
«Таке міжнародне визнання експертності відкриває можливість участі у спільних дослідженнях вподобань внутрішнього і зовнішнього ринків харчових продуктів, а також доступ до ексклюзивної інформації першоджерела у сфері сенсорного аналізу», — розповідає Анна Солецька, начальниця Лабораторії сенсорного аналізу.

У Лабораторії сенсорного аналізу (ЛСА) Кулінарного центру МХП проводяться споживчі та експертні дегустації, а також маркетингові дослідження уподобань споживачів, тож її операційна діяльність вбудована у процес розробки нових харчових продуктів. Лабораторія дає змогу досліджувати продукти з погляду органолептичних властивостей та строків придатності продуктів.

Споживчі дегустації, що проводяться в ЛСА, здійснюються на базі фокус-груп і спрямовані здебільшого на маркетингові дослідження, експертні дегустації покликані вирішувати складніші завдання — зокрема, точно описувати й ідентифікувати відмінності органолептичних показників нових кулінарних виробів, що досліджують на встановлення терміну придатності за свіжістю і зміною товарних показників привабливості продукту під час зберігання.

Як це робиться?
«Рекрутери підбирають фокус-групи для споживчих дегустацій по 15 осіб, які відповідають вимогам до цільового споживача досліджуваного продукту. Натомість до експертних дегустацій долучені лише сертифіковані експерти, які пройшли відбір за результатами тестування власних сенсорних систем, спеціальне навчання, а також проходять періодичну валідацію, що підтверджує продуктивність та відповідність експертної панелі усім стандартам ISO у сфері сенсорного аналізу», — зазначає Анна Солецька.

Робоче місце дегустатора в ЛСА складається з ізольованої від зовнішніх подразників кабіни, із розробленою системою сигнальних вогнів для безшумної комунікації з персоналом, спеціальним освітленням з необхідною колірною температурою, стільниці з хімічно стійкого матеріалу, в яку вбудована раковина з подачею води, а також віконцем із проникаючим освітленням, вмонтованим у поверхню стола.

Операційну діяльність Лабораторії обслуговує спеціальне програмне забезпечення RedJade. З його допомогою формуються звіти для замовників, проводиться аналіз результатів, їх статична обробка, аналіз роботи дегустаторів, зберігається база даних про експертів. Також це програмне забезпечення дає можливість доєднатись до спільної бази респондентів ESN, що має велике значення для участі в спільних проєктах з європейськими партнерами цієї мережі.

Про компанію
МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних харчових продуктів, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема «Наша Ряба», «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», Skott Smeat, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування, зокрема понад 270 магазинів «Мʼясомаркет» і понад 190 закладів Döner Маркет.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рослинне морозиво б’є рекорди — пандемія та параноя підштовхують попит

Категорія морозива традиційно характеризується ​​поблажливістю з боку споживачів. Тим не менш, наразі вона є осередком сплеску досі небачених пропозицій,...

Український бренд створює шоколад із інгредієнту для бальзамування мумій

Керобові плитки – це здорова альтернатива традиційному шоколаду, говорять у компанії.Такий смаколик не містить кофеїну, глютену, має низький вміст...

Як нейротехнології та штучний інтелект змінюють харчову індустрію та раціон

Штучний інтелект (ШІ) у харчовій індустрії змінює підхід до створення продуктів та їх персоналізації. Завдяки обробці великих обсягів даних,...

Іспанці створили кошерну «чорну ікру» із японських водоростей

Альтернативу ікрі Eurocaviar винайшла із морських водоростей вакаме та кодіум. «Ми застосовуємо техніку сферифікації, щоб перетворити зелені вакаме, які вважаються...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Ізраїльський стартап створив цукрозамінник, який бореться з раком

Для демонстрації солодкості CarobWay створив із альтернативного цукру прототипи...

Вінницькі ресторатори готують делікатес з паразитів, що вражають кукурудзу

Ініціатором приготування та популяризації страви на Вінничині став Михайло...

Електростейк. Навіщо японські вчені тримають лабораторне м’ясо під струмом?

Вчені запевняють: тканинна інженерія вирішить екологічні проблеми, які спричиняє...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках...

Вибір редактора
В продовження теми