Хрін, спіруліна, коноплі та гриби-адаптогени: як нас змушують їсти більше морозива

Згідно з новим звітом “Global Vegan Ice Cream Market Report by Flavour, Sales Type, Source, Distribution Channel, Countries and Company Analysis, 2024-2032”, обсяг ринку веганського морозива зросте до $1,05 млрд до 2032 року, порівняно з $705 млн у 2023-му.

Зростання популярності веганського морозива пов’язане з інноваційними смаками та інгредієнтами, які використовуються в його виробництві, говорять аналітики.

До традиційних альтернатив молока, таких як мигдальне, соєве та кокосове, додаються основи на вівсі, кеш’ю та коноплі, що забезпечує різноманітність текстур і смаків. Серед унікальних смакових варіантів можна знайти морозиво з матча-зеленим чаєм, лавандою з медом, куркумою і чаєм масала, а також переосмислені класичні варіанти.

Для посилення смаку та збереження корисних властивостей веганське морозиво часто підсолоджується натуральними підсолоджувачами, такими як агавовий сироп і кокосовий цукор. 

Або завоювати споживача виробники вдаються і до інших хитрощів. Все частіше – це додавання суперфудів та інноваційних наповнювачів, таких як спіруліна та гриби-адаптогени.

Поширеність алергій на молочні продукти та лактозної непереносності також підштовхує ринок веганського морозива до зростання, оскільки все більше людей звертаються до рослинних альтернатив. 

Особливе зростання ринку веганського морозива спостерігається в регіоні Азійсько-Тихоокеанського регіону, де збільшується попит на високоякісні продукти завдяки зростанню доходів. У таких країнах, як Індія, Японія, Нова Зеландія та Китай, попит на морозиво та заморожені десерти стабільно збільшується.

Наприклад, у Японії споживачі часто віддають перевагу таким смакам, як матча та чорний кунжут, а інколи й нестандартним, як-от чорнильний кальмар чи васабі.

Нагадаємо, раніше у морозиво почали додавати ірландський мох, адже він сприяє зниженню ваги.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Екологічно чиста кава: як біотехнології змінюють виробництво

Екологічна свідомість стає дедалі важливішою, виробництво кави також піддається значним змінам. Використання біотехнологій та новітніх технологій у цьому процесі...

Це енергійний танець! Продажі PepsiCo «витягнули» енергетики та закуски

Компанія завдячує своїм результатам інноваціям у сфері закусок та енергетичних напоїв, та бачить у цьому сегменті значний потенціал для...

Харчові тренди, які впливатимуть на майбутнє

Щоб насолодитися смаками та дослідити нові кордони гастрономії, заглибмося в найочікуваніші харчові тренди, які захопили світове бачення цього року...

Редакція першого українського порталу про новітні харчові технології NEWFOOD.UA складає рейтинг інноваційних харчових компаній

Учасниками рейтингу стануть: українські компанії, які виробляють технологічні харчові продукти та продукти глибокої переробки.Визначати фіналістів буде спеціальне експертне журі...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Без звуків «Му»: молочний сир без корів з’явиться на ринку через два роки

Замість корів Formo використовує мікроорганізми, кодовані послідовностями ДНК молочного...

Батлхантер для PepsiCo: автомат навчили сортувати пляшки

Автомат вміщує 1000 пластикових пляшок, 850 алюмінієвих банок та...

Український бренд створює хрусткі снеки, що на 100% складаються із сиру

ТМ «snEco» була заснована у 2015 році двома братами,...

Морозиво із мікроводоростей хлорели обійшло за користю молочні десерти

Морозиво на основі хлорели відповідає вимогам екологічності, поживності та...

Сухі енергетики випустила компанія, створена на честь шерпа, що покорив Джомолунгму

Нова позиція TENZING — енергетичні напої у вигляді порошків,...

Вибір редактора
В продовження теми