Мед, який отримують без бджіл, трансформує всю галузь

Американський виробник меду без бджіл MeliBio отримав стратегічну інвестицію від японського венчурного фонду Future Food Fund, який є інвестиційним підрозділом дистриб’ютора харчових продуктів Oisix.

Фінансування буде використано для підтримки місії компанії — трансформації медової індустрії.

Мед MeliBio виготовляється за допомогою рослинних технологій та точного бродіння, що дозволяє створювати продукт без використання медоносних бджіл. Це сприяє захисту популяцій диких бджіл, які мають критичне значення для збереження біорізноманіття та природних середовищ існування. 

Рослинний мед MeliBio також може допомогти посилити стійкість ланцюгів постачання

Інвестиція з Японії надходить на тлі швидкого зростання флагманського продукту MeliBio, Mellody, на ринку США. Нещодавно компанія уклала партнерські угоди з Palmetto Superfoods та Joyride Pizza у Каліфорнії, а також із Moto Pizza у Сіетлі. Крім того, MeliBio розширила своє поширення по всій території США через великі дистриб’юторські мережі, зокрема KeHE, UNFI, Sysco (Greco and Sons) та ACE Natural.

«Ця інвестиція від Future Food Fund є захопливим кроком уперед для MeliBio, — зазначив Дарко Мандич, генеральний директор і співзасновник MeliBio. — Це ідеально узгоджується з нашою місією не лише трансформувати медову індустрію, але й зробити помітний внесок у біорізноманіття та екологічну безпеку. Ми пишаємося тим, що кожна ложка Mellody допомагає захистити дикі види бджіл та змінити негативні екологічні практики».

У минулому місяці MeliBio також отримала патент у Німеччині, який захищає її метод відтворення меду з рослинних інгредієнтів, що є важливим кроком на шляху розширення компанії в ЄС. Медовий замінник раніше вийшов на полиці магазинів Hofer в Австрії та Швейцарії під назвою Vegan Hanny.

Уперше продукт було презентовано на приватній дегустації в Сан-Франциско у 2021 році, де взяли участь понад сотня інвесторів і представників спільноти з питань клімату та харчових технологій. Наступного року мед потрапив на полиці американських супермаркетів, а ще через рік – з’явився в Європі.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Німці створили платформу, яка дозволить створювати нові види рослинного молока та м’яса за два тижні

Платформа дозволяє ідеям нових продуктів перейти від концепції до прототипу всього за два тижні.Користувач обирає ряд опцій, щоб налаштувати...

Веганське кунжутне молоко отримало найвищу нагороду за інноваційність

Ця нагорода є однією з найвищих, яку виробник може отримати за успішні інноваційні продукти, диференціацію та результативність категорії.Hope аnd...

Mitsubishi вклала мільйони у японські «диво-чіпси» з пророщеної сої

Інвестиційний раунд очолили Mitsubishi UFJ Capital, Roquette, Miyoshi Oil & Fat і Kagoshima Bank.Разом з останнім грошовим вливанням загальний...

Корпорація «Біосфера» та McDonald’s розпочали співпрацю у напрямку рециклінгу

Корпорація «Біосфера» та McDonald’s розпочали співпрацю у напрямку рециклінгу. Відсортований поліетилен із ресторанів McDonald’s потрапляє на рециклінговий завод Polygreen....

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Ґречна гречка. Хрусткі закуски з пророщеної гречки привернули увагу покупців та інвесторів

Для виробництва компанія закупляє органічну гречку на фермах у...

Захоплені кулінарією сестри створили замінник ікри з чіа та водоростей

Засновниці бренду – сестри Люсіль та Емілі Баттафарано, які...

Всесвітньо відома корпорація виводить на ринок сир нового покоління

Цього тижня компанія оголосила про запуск Bold Cultr —...

Гриль на штучному інтелекті сам обирає рецепти для здорових страв

«Ми використовуємо інноваційні технології у поєднанні з датчиками всередині...

Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й...

Вибір редактора
В продовження теми