Українську «п’яну вишню» п’ють у 12 країнах. Скоро там з’являться і реберні

Ресторанний холдинг !FEST планує масштабуватися на ринках інших країн, відкриваючи нові заклади своїх найуспішніших брендів.

Співзасновник холдингу Андрій Худо зазначає, що розширення за межі України є пріоритетним напрямом розвитку компанії. На сьогодні вже відкрито два десятки барів “П’яна вишня” у країнах ЄС, чотири “Майстерні шоколаду” в Азербайджані та два заклади в Сальвадорі.

“Ми не зупинили розвиток ресторанного напряму, на 2025 рік заплановано відкриття чотирьох великих “Реберень”. Десь уже підписані контракти, десь у процесі підписання. Також заплановані інвестиції в R&D — у розробку нових ресторанних концепцій”, — розповідає Андрій Худо.

На ринок ЄС холдинг вже вийшов із популярним закладом “Реберня”

У липні було відкрито перший ресторан цієї мережі в Лодзі, Польща. Бар “П’яна вишня” успішно працює в 12 країнах. Худо підкреслює, що !FEST активно розвиває свої концепції та шукає нові можливості для експансії.

“Звісно, ми можемо сказати, що розвиватися під час війни економічно невигідно, та нічого не робити, бо це не має сенсу. Але розвиток — це майбутнє. Якщо не будеш генерувати нові проєкти, то як знайдеш, умовно кажучи, нову “П’яну вишню” чи “Реберню”?” — додає співзасновник холдингу.

Особливістю розвитку мережі “Реберня” є модель, яка поєднує інвестиції холдингу та місцевих партнерів. “Реберня” — не класичний франчайзинг, ми інвестуємо свій капітал у компанії, які розвивають ці заклади. Зазвичай це 51% чи більше. У такій моделі ти отримуєш віддачу на капітал і партнерів, які виконують операційні функції, слідкують за закладом на місці та займаються розвитком у регіоні”, — пояснює Андрій Худо.

Окрім розвитку наявних брендів, холдинг !FEST також активно експериментує з новими форматами. У 2024 році компанія відкрила експериментальний майданчик на площі Ринок у Львові, де запустили новий формат закладу — такерію “Пані Фріда”. 

За словами Худо, Львів є ідеальним місцем для тестування нових концепцій завдяки високій конкуренції та вимогливій аудиторії. Якщо формат вдасться тут, то його можна успішно масштабувати й на інших ринках.

Нагадаємо, раніше Андрій Худо розповідав NEWFOOD про нові заклади, концепти, страви та постпандемічний ресторанний світ.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Юпаркс» почала співпрацю ще з одним індустріальним парком, який входитиме у foоdtech-екосистему VOLIA

«Юпаркс» — провідна компанія, що спеціалізується на управлінні індустріальними парками — активно нарощує свої активи. 8 серпня між компанією...

Рибний дзень. Два американці за три місяці зірвали на шкірках лосося $1 млн

Джастін Гілберт і Дуглас Рібу – засновники Harmless Harvest – хотіли, щоб їхня справа була пов’язана з морепродуктами, але не знали...

Solar Foods отримала 10 млн євро на виробництво білка з повітря

Залучені кошти підуть на пожвавлення виробництва комерційного продукту компанії, а саме Solein, його ще називають «повітряний білок». Це доводить...

Андрій Черуха, власник компаній Etnodim та Eat me at: «Карантин зіграв для нашого продукту позитивну роль»

Звідки з’явилася ідея виготовляти рослинне м’ясо? Яка була еволюція його рецептури?Ідея з’явилася ще у 2014 чи 2015 році. Ми...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Ізраїльський стартап привіз у Європу 3D-стейки із картоплі та борошна

Досі стейк можна було скуштувати у ресторанах понад дев'яти...

Вчені отримали із коноплі їстівне нанопокриття для їжі

Технологія базується на наноемульсії «олія-у-воді». Наразі очікується публікація результатів...

Ізраїльський стартап розробив платформу для виготовлення цільних шматків м’яса з рослин

На відміну від існуючих технік 3D та екструзії, застосовуваних...

Без звуків «Му»: молочний сир без корів з’явиться на ринку через два роки

Замість корів Formo використовує мікроорганізми, кодовані послідовностями ДНК молочного...

Європейські компанії об’єднуються, щоб здешевити вирощування морепродуктів в лабораторії

Здешевлення поживного середовища, яке займає основну частку собівартості альтернативного...

Вибір редактора
В продовження теми