Луддити на марші: влада Нідерландів штучно стримує попит на рослинне молоко

Рослинне молоко у деяких з найбільших супермаркетів в Нідерландах коштує майже стільки ж, скільки коров'яче. Це – висновок дослідження, проведеного організацією Wakker Dier. Стримує ще більше здешевлення рослинного молока державна політика.

Wakker Dier провела аналіз розвитку середніх цін на літр молока в супермаркетах Albert Heijn, Aldi, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Jumbo, Lidl, Plus та Vomar. Організація порівнювала ціни на коров’яче молоко (знежирене, напівжирне, цільне) та рослинне молоко (соєве, вівсяне, рисове та мигдальне).

Відповідно до результатів аналізу цін, в популярних супермаркетах Aldi та Lidl ціна на літр рослинного молока майже зрівнялася з ціною на літр коров’ячого молока, що допомагає споживачам робити кращий вибір, не опираючись на ціну.

Порівняння цін на коров’яче молоко (колонка 2) з рослинним молоком (колонка 3) у різних супермаркетах (колонка 1)

Аналітики говорять, що на початку цього року ціна рослинного молока зросла через введення податку на вівсяне молоко. У Wakker Dier тоді забили на сполох, оскільки продажі рослинного молока впали на 7%.

У травні літр коров’ячого молока коштував у середньому на 91 цент дешевше, ніж рослинне молоко. Але зараз різниця стала меншою — 76 центів.

У деяких супермаркетах, однак, різниця у ціні залишається значною. Наприклад, у DekaMarkt різниця у ціні між літром коров’ячого та рослинного молока складає 1 євро, а в супермаркетах Dirk, Hoogvliet та Plus — відповідно 94, 98 та 96 центів. 

За словами Колліна Моленаара з Wakker Dier, це робить вибір на користь рослинного молока менш привабливим, і ці супермаркети мають докладати більше зусиль для зміни ситуації.

Важливо зазначити, що конкурентна перевага коров’ячого молока в країні значною мірою зумовлена державною політикою. Ціна на коров’яче молоко штучно занижується завдяки субсидіям на сільське господарство, тоді як рослинне молоко стає дорожчим через податок у розмірі 26 центів на літр.

Однак, як зауважує Моленар, супермаркети мають можливість самостійно регулювати ціни на свою продукцію, і для цього не потрібна політична воля.

Нагадаємо, раніше естонський стартап створив перше у світі молоко із насіння соняшнику.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Тренди ресторанного бізнесу: ТОП трендів 2022 року

Незважаючи на те, яким важким минулий рік став для ресторанної галузі, у 2021 році відкрилося безліч нових закладів; а...

Україна створює перший індустріальний парк для новітньої харчової промисловості

Індустріальний парк VOLIA об’єднуватиме  три локації, які спеціалізуватимуться на окремих етапах виробництва та просування продуктів його резидентів.У Вінниці буде...

Локшина з відходів пивоваріння отримала нагороду в Сінгапурі

Це – розробка KosmodeHealth, стартапу заступника керівника відділу харчових наук і технологій Національного університету Сінгапуру, у співпраці з Nestlé...

Колишній топ-менеджер Kraft Heinz створив веганське вершкове морозиво із вівса

До нової категорії OATSIDE увійшов через рік після отримання інвестицій в розмірі $65 млн. Морозиво випускається зі смаком шоколаду, печива...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Виробники кольорових веганських котлет створили солодкий бургер для сніданку

Американська компанія Actual Veggies розробила солодкий бургер для сніданку...

В Україні виготовляють кошерну сиродавлену олію з розторопші та гарбузів

Oliacom виготовляє чотири види чистих олій: з насіння льону,...

Спілки харчових компаній можуть отримати до 5,5 млн грн на експорт

Експортним альянсом організатори програми називають об’єднання не менше як...

Тайська компанія створила вишукану шинку із кореня лотоса

Шинку під брендом готової їжі Sun N Moon нещодавно...

Вибір редактора
В продовження теми