Український бренд виготовляє молоко для покращення пам’яті — із вівса та гречки

Український бренд Green Smile, що належить компанії "Люстдорф", виготовляє молоко з гречки. Цей продукт є частиною серії рослинних напоїв, які пропонує компанія для споживачів, що шукають альтернативу традиційному молоку.

Гречане молоко Green Smile є 100% рослинним напоєм, який не містить лактози, холестерину, ГМО та доданого цукру. Натомість воно містить вітаміни групи В та клітковину, що допомагає регулювати обмінні процеси в організмі та забезпечує енергію. 

Калорійність цього напою складає 53 ккал на 100 грамів

Завдяки високій концентрації кальцію та рослинного протеїну, гречане молоко є хорошим замінником коров’ячого молока і має численні корисні властивості, серед яких нормалізація роботи підшлункової залози, очищення шлунково-кишкового тракту, прискорення обміну речовин, зниження рівня холестерину та покращення пам’яті.

Молоко Green Smile ультрапастеризоване, збагачене кальцієм і має 2,5% жиру. Вартість 1 літра гречаного молока становить 79 грн, що вдвічі більше порівняно зі звичайним коров’ячим молоком, ціна якого у супермаркетах знаходиться на рівні 40 грн.

Окрім гречаного молока, бренд Green Smile також виготовляє рослинні замінники молока з сої, мигдалю, кокосу, вівса та рису. Усі ці продукти не містять лактозу та є чудовим вибором для людей, які мають непереносність молочних продуктів або відмовляються від них з етичних міркувань, говорить виробник.

До речі, компанія “Люстдорф” має в Україні потужну переробку традиційного коров’ячого молока – до 450 тонн на добу. 

На сучасному виробництві встановлено 13 ліній розливу від компанії “Tetra Pak”, що дозволяє виробляти молочні продукти в захищеному середовищі під автоматизованим контролем, без прямого контакту з людиною. Це забезпечує високу якість та безпеку продуктів, пояснив виробник.

Нагадаємо, раніше естонський стартап створив перше у світі молоко із насіння соняшнику.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Heineken створив робота зі штучним інтелектом, що приносить пиво. Холодне

Останнім часом все більша кількість пивних компаній випробовує унікальні та нові засоби маркетингу шляхом випуску неортодоксальних пропозицій, починаючи від...

В Ізраїлі штучний інтелект «доїть» молоко із бактерій

Запатентована технологія точного бродіння Imagindairy відтворює ідентичні природні версії тваринних білків без тварин, які можна використовувати для створення аналогів...

ТОП-10 трендів у харчовій індустрії: що було у 2020 році та куди йдемо у 2021-му

Відмова від пластикової упаковкиПластик все ще знаходиться в стадії виведення. У міру того як споживачі все більше усвідомлюють вплив...

Стартап випускає блакитні напої з водоростями, якими харчуються астронавти

Напій, який випускається в бляшанках, багатий антиоксидантами та має природний блакитний колір саме завдяки спіруліні – справжньому «харчовому скарбу»,...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Може вас зацікавити

Nestlé інвестувала $0,2 млрд у нові лінії виробництва «безвідходної» кави

Згідно із заявою Nestlé, на місці вже розпочаті роботи...

Інноваційний стартап створив аналог м’ясного соку з червоних мікроводоростей

Стартап Yemoja, що займається розробкою морських інгредієнтів, розробив продукт,...

Air Co. Екологічна горілка з двох інгредієнтів: вуглекислого газу і води

За словами одного із засновників стартапа Грегорі Костянтина, при...

Британський сніданок: Клітинні сосиски з’являться у ресторанах через два роки

Засновники компанії — доктор Русс Такер та професор Кеті...

Вибір редактора
В продовження теми