Українська компанія пакує сир у стіки та змішує з червоною ікрою

Компанія «Дубномолоко» (ТМ «КОМО») здивувала поціновувачів сиру новим форматом продукту — сиром у стіках.

Сир створено спеціально як снек до ранкової кави, і компанія сподівається, що він стане новим щоденним ритуалом для українців. 

«А що, якщо замінити солодке до кави на ароматний, смачний сир?» — такою була ідея, що стала поштовхом до створення нового продукту. 

Стік має вагу 75 грамів, що робить його зручним для споживання за один раз

Він виготовляється з коров’ячого молока та має жирність 50%. 

Окрім сиру у стіках, «КОМО» виготовляє безліч інших унікальних продуктів. Наприклад, squizze cheese, серед яких є сир із чорною та червоною ікрою. 

Для дітей бренд пропонує «Комо Kids», розроблений для малюків від 3 років. Цей сир має ніжну вершкову консистенцію, легко плавиться на гарячих бутербродах і підходить для дитячого харчування. Завдяки збалансованому складу корисні речовини засвоюються майже повністю, говорить виробник.

В асортименті компанії також є традиційні тверді сири, а також ексклюзивні, як-от «Пепенеро» та «Голдер». «Голдер» — унікальний сир, що визріває протягом 12 місяців, набуваючи особливого смаку та витриманої твердості. Завдяки своїй твердій текстурі він добре натирається та підходить до гарячих супів і сирних соусів, а також ідеально поєднується з червоним сухим вином.

Сучасний завод-сироварня «КОМО» розташований у місті Дубно. Це – одне з найпотужніших підприємств в Україні, оснащене найсучаснішими автоматизованими технологіями для виробництва твердих і плавлених сирів. 

щороку завод виготовляє понад 15 млн кг твердих та 4 млн кг плавлених сирів

Щодоби підприємство переробляє до 550 т молока, виготовляючи 50 т сиру та 24 т сухої молочної сироватки.

Нагадаємо, раніше німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні.

Джерела: КОМО, Facebook

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українці запустили перше у світі промислове виробництво харчового паперу із опалого листя

Завод, розташований у Парижі, є першим у своєму роді й покликаний перетворити опале листя на екологічну альтернативу звичайному паперу. Церемонія...

Виробник «Жигулівського» варитиме пиво на сонячній енергії

Батареї планують встановити на всі дахи, які мають необхідний кут нахилу.«Це буде одна з найбільших установок під власне споживання в Україні», –...

На найбільший конкурс у світі Україна повезе витримані сири з кавою та трюфелем

Цього року конкурс проходитиме 27-28 жовтня у м. Тронгейм (Норвегія).  Українські сировари братимуть участь у WCA другий рік поспіль У 2022-му...

Корейці випустили тунця із зернових відходів, оцту та какао

Компанія виробляє альтернативне м’ясо, використовуючи перероблені інгредієнти (наприклад, зерно), які б інакше пішли у відходи. Інноваційний рослинний тунець містить DHA...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Американські школи переходять на веганське меню — учні втомилися від традиційної їжі

Нова програма, яку ввели після успішного запуску безм’ясних понеділків...

Для людей, що шукають додаткової енергії, фіни створили каву з грибами

В основі кави — якісна органічна арабіка, вирощена в...

Протеїн із грибів допоможе Unilever збільшити продажі до 1 млрд євро

У Univever підрахували, що за минулий рік третину продовольчого...

Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й...

Борошно майбутнього молотимуть із нуту. Британці розробили унікальну технологію

Білий хліб із нутового борошна є таким же смачним,...

Вибір редактора
В продовження теми