Українська компанія пакує сир у стіки та змішує з червоною ікрою

Компанія «Дубномолоко» (ТМ «КОМО») здивувала поціновувачів сиру новим форматом продукту — сиром у стіках.

Сир створено спеціально як снек до ранкової кави, і компанія сподівається, що він стане новим щоденним ритуалом для українців. 

«А що, якщо замінити солодке до кави на ароматний, смачний сир?» — такою була ідея, що стала поштовхом до створення нового продукту. 

Стік має вагу 75 грамів, що робить його зручним для споживання за один раз

Він виготовляється з коров’ячого молока та має жирність 50%. 

Окрім сиру у стіках, «КОМО» виготовляє безліч інших унікальних продуктів. Наприклад, squizze cheese, серед яких є сир із чорною та червоною ікрою. 

Для дітей бренд пропонує «Комо Kids», розроблений для малюків від 3 років. Цей сир має ніжну вершкову консистенцію, легко плавиться на гарячих бутербродах і підходить для дитячого харчування. Завдяки збалансованому складу корисні речовини засвоюються майже повністю, говорить виробник.

В асортименті компанії також є традиційні тверді сири, а також ексклюзивні, як-от «Пепенеро» та «Голдер». «Голдер» — унікальний сир, що визріває протягом 12 місяців, набуваючи особливого смаку та витриманої твердості. Завдяки своїй твердій текстурі він добре натирається та підходить до гарячих супів і сирних соусів, а також ідеально поєднується з червоним сухим вином.

Сучасний завод-сироварня «КОМО» розташований у місті Дубно. Це – одне з найпотужніших підприємств в Україні, оснащене найсучаснішими автоматизованими технологіями для виробництва твердих і плавлених сирів. 

щороку завод виготовляє понад 15 млн кг твердих та 4 млн кг плавлених сирів

Щодоби підприємство переробляє до 550 т молока, виготовляючи 50 т сиру та 24 т сухої молочної сироватки.

Нагадаємо, раніше німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні.

Джерела: КОМО, Facebook

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Бренд Unilever створив синьо-жовті кросівки із залишків їжі, що йде у смітник

Гриби, кукурудза, яблука та виноград – тепер вони можуть не лише стати частиною щоденної їжі, а і вашим наступним...

«Салат майбутнього», створений за аерокосмічними технологіями, зібрав мільйон інвестицій

Загальні інвестиції в проект оцінюються майже в $13 млн Флагманський продукт стартапу створений з використанням технології сушіння за допомогою ліофілізації...

Енергетичне молоко — нове покоління продукту матиме у складі креатин, який додають у спортивні енергетики

Німецький виробник інгредієнтів Alzchem Group презентував найчистішу форму моногідрату креатину на ринку Creapure, який чудово працює в якості альтернативного...

Виробник лабораторного лосося відкриє завод потужністю 90 тонн на рік

Новітні потужності, розміщені в Сан-Франциско будуть включати в себе не лише виробничий цех, а й приміщення для дегустацій та...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Може вас зацікавити

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється,...

Першовідкривач альтернативного м’яса створив яловичину четвертого покоління — із авокадо

Інноваційне рослинне м’ясо складається з олії авокадо, має знижений...

Український рітейлер навчить підприємців сучасному фудбізнесу. Є гранти

Про це все розкажуть на новому весняному курсі школи...

Філіппінський стартап створив холодильник з кокосового лушпиння

Інвестиційний раунд пройшов під керівництвом ADB Ventures та Katapault...

Вибір редактора
В продовження теми