Компанія, яка спеціалізується на виробництві м’ясних альтернатив на основі джекфрута, продовжує розвивати свої продукти та посилювати свої позиції на ринку завдяки новому раунду фінансування.
Унікальність м’яса з джекфрута полягає у високому вмісті клітковини
Джекфрут, як природна рослина має м’ясоподібну текстуру та містить значно більше клітковини порівняно з іншими рослинними або тваринними продуктами. Це робить його корисною альтернативою для тих, хто шукає продукти з низьким вмістом жиру та високим вмістом поживних речовин.
Компанія вже має досвід успішного фінансування. Раніше вона отримала $23 млн для розробки котлет та сосисок з джекфрута, що продаються під брендом Jack & Annie’s.
Свіжі $5 млн дозволять виробникові розширити присутність на ринку та збільшити обсяги продажів, зокрема через нові партнерства в роздрібній торгівлі та сфері громадського харчування.
Цей новий раунд фінансування очолили існуючі інвестори, такі як InvestEco, Creadev та Grosvenor Food & AgTech. У планах компанії — збільшити продажі через розширення дистрибуції та оптимізацію виробничих процесів.
CEO компанії Енні Рю відмічає зростання попиту на продукти з високим вмістом клітковини, зокрема на основі джекфрута. Це сприяє подальшому розвитку компанії та залученню нових клієнтів, вважає вона.
Альтернативне м’ясо із джекфрута вже присутнє в понад 6 000 торгових точках у США та Канаді, і тепер виробник планує ще більше розширити свою присутність, пропонуючи нові варіанти продукції, зокрема в сегменті швидкого харчування та заморожених страв.
Нагадаємо, за використання джекфрута у створенні альтернативи м’ясу взялося вже чимало компаній – Upton’s Naturals, Karana та, наприклад, угандійська Fiber Foods, яка на відміну від конкурентів зневоднює фрукти, а потім перетворює їх на замінник тваринного м’яса.