Японська компанія видалила з яєць білок, який викликає алергію

Японська компанія Platinum Egg розробила інноваційне куряче яйце, яке може бути безпечним для людей з алергією на яєчний білок.

Це досягнення є важливим кроком у розвитку харчової індустрії, оскільки алергія на яєчний білок є однією з найпоширеніших харчових алергій, особливо серед дітей. Хоча більшість дітей з часом переростають цю алергію, деякі люди продовжують страждати від неї й у дорослому віці, що обмежує їхнє споживання яєць та продуктів, що їх містять.

Яйця Platinum Egg створені за допомогою технології редагування геному, що дозволило дослідникам видалити білок, який викликає алергічні реакції — овомукоїд. Цей білок складає приблизно 11% усього білка, що міститься у яєчному білку, і саме він є основним алергеном. 

Завдяки інновації яйця стануть доступними для людей, які раніше не могли їх вживати через алергію

У ході досліджень команда використовувала технологію редагування генів TALENs, що дозволяє точно вирізати або змінювати ДНК у специфічних місцях. TALENs було налаштовано на видалення овомукоїду, після чого яйця перевіряли на наявність будь-яких слідів цього білка. Результати показали, що в яйцях не міститься ані овомукоїду, ані його мутантних варіантів, що свідчить про те, що ці яйця безпечні для вживання. Жодних нових алергенів також не було виявлено.

Дослідження показали, що використання TALENs є безпечнішим порівняно з іншими методами редагування геному, такими як CRISPR, оскільки ймовірність появи небажаних мутацій виявилася значно нижчою. 

Яйця, створені за допомогою цієї технології, не мають ознак генетичних відхилень і не містять шкідливих для здоров’я білків, що відкриває можливість їхнього використання як у харчуванні, так і в медичній сфері, розповідають у компанії.

Наразі компанія Platinum Egg шукає інвесторів для подальшого розвитку своєї технології та виведення продукту на міжнародний ринок. Їх продукти невдовзі можна буде побачити на Future Food Tech у Лондоні. 

До слова, Platinum Egg була заснована у 2019 році та на сьогодні має 35 співробітників, включно з 10 науковцями з докторськими ступенями. Компанія вже залучила інвестиції на суму 500 млн японських єн (приблизно $3,55 млн) і має підтримку від провідних венчурних фондів і стратегічних інвесторів, таких як Sumitomo Mitsui Banking Corporation, Food & Life Company та Yanmar. Також компанія отримала грантове фінансування від Міністерства сільського господарства Японії на $9 млн.

Нагадаємо, раніше NEWFOOD розповідав, які продукти планують представити виробники їжі на найінноваційнішій виставці в Парижі.

Джерела: Future Food Tech London, Platinum Egg

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап розклав стевію на молекули, щоб створити ідеально підсолоджувач

PureCircle розробили власні сорти стевії та пропонують найширший, з їх слів, асортимент модифікаторів смаку та підсолоджувачів. У компанії встановили, що...

Заморіть черв’ячка. Попит на їжу з комах драйвитимуть пенсіонери та вегани

Такими очікуваннями поділився Седрік Ауріол, співзасновник французької біотехнологічної компанії Agronutris.Нещодавно Agronutris отримала дозвіл на продаж комах та продукції з...

Засновник Starbucks Говард Шульц про те, як інвестиції в співробітників допомагають росту компанії

До 100-річчя журналу Forbes засновник мережі знаменитих кав'ярень написав есе про те, як поєднати прибутковість бізнесу і людське ставлення."У...

На органічній фермі у горах варять волохатий сир часів вікінгів

Сир, створений із коров’ячого, часто знежиреного молока, проходить тривалий процес ферментації, зберігаючи автентичний смак та текстуру, які були відомі...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Може вас зацікавити

В океані майже не залишилось вугрів. Тепер їх вирощуватимуть у лабораторії

Її запатентована технологія органоїдів — тривимірна структура тканини, отримана...

Комахи замість рису, молока та бананів: британський ресторан подає унікальні страви

Британці отримали можливість споживати у їжу комах після схвалення...

Ізраїльтяни «надрукували» справжню домашню ковбасу та шашлик з баранини

Лінійка має назву «Нове м’ясо» та включає в себе...

Бульба гум. Японська компанія виготовляє чипси зі смаком жувальної гумки

Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів...

Новозелендці створили таблетку для схуднення із хмелю — на це пішли мільйони

Інноваційний продукт Amarasate у партнерстві з дослідницьким центром харчових...

Вибір редактора
В продовження теми