Вчені створили упаковку, яка змінює колір, коли псуються продукти

Вчені з NTU Singapore розробили антибактеріальну харчову упаковку, яка змінює колір при псуванні їжі.

Упаковка виготовлена з перероблених відходів фруктів, таких як насіння авокадо, дуріана та джекфрута, що робить її екологічно безпечною та стійкою до мікробних забруднень.

Основою інновації є екстракт із насіння авокадо, який містить катехін та хлорогенову кислоту

Ці сполуки запобігають окисленню та стримують ріст шкідливих бактерій, таких як Staphylococcus aureus, що є причиною харчових отруєнь.

Ключовою особливістю упаковки є її здатність змінювати колір у відповідь на псування продуктів. Як розповідають дослідники, насіння авокадо містить природну сполуку під назвою “персеорагін”, яка реагує на зміни рівня pH. Під час псування, упаковка змінює колір з прозоро-жовтого на темно-коричневий, попереджаючи про небезпечний стан продукту, ще до того, як їжа почне видавати неприємний запах або змінювати вигляд.

Розробка вже показала свою ефективність у випробуваннях на морепродуктах, попереджаючи про псування їжі за два дні до того, як з’являлися явні ознаки зіпсованості.

Ця технологія може значно зменшити кількість харчових відходів та підвищити рівень безпеки продуктів, говорять в NTU.

До слова, упаковка з олією тасманійського перцю значно подовжує зберігання продуктів, а інша інноваційна упаковка сигналізує, чи є в їжі всередині інфекція.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Міжнародна компанія виготовлятиме в Україні унікальне вино з власним генетичним кодом

Виготовляти крафтове вино в Одеській області буде українська Big Wines, що входить до глобальної групи Vinos de La Luz.Філософія...

Британці «смажать» пончики під пучком пари — без жиру та консервантів

Ентоні Флетчер, засновник стартапу, у співпраці з британськими вченими розробили та запатентували власну технологію виготовлення пончиків, що дозволяє тісту...

Данина Danonу. Гігант придбав компанію, яка започаткувала рух у сфері рослинної їжі

У рамках угоди молочний гігант став власником 100% акцій Follow Your Heart. Фінансові деталі злиття не розголошуються.Минулого року Follow...

Борис Шестопалов, акціонер HD Group та GFS, про національний акселератор, який зробить Україну провідним гравцем на світовому ринку продовольства

Борис Шестопалов — євангеліст foodtech, модерних харчових технологій. Він належить до тієї генерації бізнесменів, які створюють нові смисли в...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Ізраїльська компанія створила веганський майонез на основі нуту

Нейтральний смак нуту дозволяє широко застосовувати його ізолят у...

Інвестори вкладаються у ферментований білок. Кількість угод зросла на 40%

Водночас зниження середнього розміру угоди контрастує зі зростанням кількості...

Японці розробили спосіб як адаптували гранолу до мікробіому споживача. Тест можна зробити вдома.

Рецептура проста — багаторазове запікання цілих злаків та їх...

Інвестор шукає 10 стартапів для запуску молочного лабораторного інкубатора

Pascual Innoventures має на меті стати інвестором на початковій...

Вибір редактора
В продовження теми