Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Стартап Pioneer Notpla, який спеціалізується на виробництві упаковки з водоростей, отримав 24 млн євро у рамках раунду інвестицій серії A+.

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент продукції, що не містить пластику, та зміцнити позиції на ринку, зокрема шляхом експансії у США.

З моменту заснування у 2014 році Notpla вдалося замінити 16 мільйонів одиниць одноразового пластику своїми екологічними рішеннями 

Компанія планує значно збільшити цей показник і досягти виготовлення понад 100 мільйонів одиниць на рік протягом наступних двох років. Їхні матеріали є повністю компостованими та не містять пластику, що вже привернуло увагу багатьох європейських ринків.

Основним компонентом упаковки Notpla є водорості, що є відновлюваним ресурсом. Використання водоростей у виробництві упаковки дозволяє зменшити залежність від одноразового пластику та скоротити обсяги шкідливих викидів у довкілля. Крім того, продукція компанії відповідає вимогам Директиви ЄС щодо одноразових пластикових виробів (SUPD), що підтверджує її екологічну чистоту.

Співзасновники Notpla Родріго Гарсія Гонсалес та П’єр Пасліє зазначають, що нові інвестиції дозволять компанії продовжувати інновації у сфері стійких матеріалів і суттєво прискорять їхній вихід на нові ринки.

Нагадаємо, раніше була створена інноваційна упаковка сигналізує, чи є в їжі всередині інфекція.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Музей Їжі»: у Києві провели масштабну подію про історію та культуру їжі

«Музей Їжі» від родини брендів МХП – це захід у попап форматі, покликаний більше розповісти українцям про культуру та...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Молокія випустила ультрапастеризоване безлактозне молоко

Як і вся продукція бренду, молоко Молокія Ультра безлактозне виготовлене з молока екстра ґатунку й має жирність 2,5%. У...

Легендарний бренд випустив рослинну котлету, яку не відрізнити від справжнього м’яса

З новими котлетами Beyond Meat дебютує ексклюзивно в американській роздрібній мережі Costco. Інноваційне рослинне м’ясо містить 19 грамів білка в...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Український бренд чавить яблучні соки з канабісом та спіруліною

Сік можна, зокрема, знайти на полицях супермаркетів «Сільпо», де...

Румунська кінорежисерка збирає на Kickstarter інвестиції на чай із кукурудзи

Науковець-активіст, етнолог і кінорежисер із Румунії Вікторія Балтаг запустила...

Латте вже не те. З грибів та конопель розробили ідеальне рослинне молоко для кави

Обидва варіанти рослинного молока пройшли успішні тести серед баристів,...

Шкіра з ананасів — нова сировина для Nike, H&M та Hugo Boss від найбільшого виробника фруктів

В рамках нового партнерства Dole збиратиме залишки листя рослин...

Нетрадиційна орієнтація: 70% споживачів заплатили б за клітинну курятину на четверть більше

Після того, як їм показали фотографії культивованого курячого продукту...

Вибір редактора
В продовження теми