“Ми розклали м’ясо на компоненти та заново зібрали, використовуючи рослинні аналоги”, – йдеться на сайті бренду.
Основними інгредієнтами продуктів Meet Not Meat є гороховий та соєвий білок, вода, пшеничний білок, соняшникова та кокосова олії, а також морські водорості, зокрема ламінарія. Вона багата на йод, натрій, магній, фосфор та вітаміни A, D, E і групи B.
Також у складі продуктів містяться солі альгінової кислоти, ламінарин, маніт, клітковина, амінокислоти, спеції, крохмаль і дріжджовий екстракт для додаткового смаку.
Червоний колір сосискам та котлетам надають буряк та рис
Котлети Meet Not Meat містять 18 г білка в одній порції, що прирівнюється до кількості білка у звичайній м’ясній котлеті. При цьому у рослинних продуктах відсутні антибіотики, холестерин, гормони та паразити, що робить їх більш здоровою альтернативою тваринному м’ясу, акцентують у Meet Not Meat.
Рецептура рослинних замінників варіюється залежно від продукту. Наприклад, зі складу кебабу прибрали пшеничний білок, знайшовши ідеальне рішення на основі лише соєвого білка, що є плюсом для певних дієт.
“Всі тренди вказують на те, що до 2050 року м’ясна промисловість стане застарілою, варварською і нездоровою практикою. Вже зараз в Америці за останні п’ять років попит на рослинні продукти виріс на 257%, а третина американців практикують дні без м’яса для піклування про своє здоров’я”, – зазначають у Meet Not Meat.
Продукцію Meet Not Meat можна знайти у таких великих мережах як Сільпо, Мега Маркет та спеціалізованих магазинах, таких як Food Factor і Пан Веган. А із фаршу компанії уже виготовляють пельмені, мітболи та бургери.
Нагадаємо, згідно з останнім дослідженням, рослинне м’ясо зараз продається краще, ніж до пандемії.