Стартап отримав 6 млн євро на завод, який вироблятиме харчову олію із тирси

Естонська компанія Äio залучила 6,1 млн євро для будівництва нового заводу, який використовуватиме технологію ферментації для створення альтернатив пальмовій олії та тваринним жирам.

Інвесторами стали Voima Ventures, 2C Ventures, Nordic Foodtech VC, а також фонд SmartCap Green Fund, підтриманий Естонією та ЄС.

Äio спеціалізується на перетворенні відходів деревообробної та сільськогосподарської промисловості на жири та олії, які можуть замінити продукти, що завдають шкоди планеті. 

Використовуючи спеціалізовані дріжджі, компанія перетворює цукри з тирси на харчові жири, зменшуючи вплив на довкілля. Технологія виробництва значно швидша та екологічніша, ніж традиційне отримання пальмової олії.

Після успішного залучення коштів, Äio планує побудувати демонстраційний завод, який дозволить масштабувати виробництво та відповідати попиту на альтернативи жирів у харчовій, косметичній та побутовій індустріях. Ця ініціатива є важливим кроком у боротьбі з екологічними проблемами, пов’язаними з вирубкою тропічних лісів для вирощування пальмових дерев.

Засновники Äio, Немаїла Бонтурі та Петрі-Яан Лахтве, розпочали цей проєкт після досліджень у Талліннському технологічному університеті. За допомогою «червоних дріжджів», запатентованих Бонтурі, вони створюють жири, що можуть замінити пальмову олію в харчових продуктах, тваринні жири — в кулінарії, а риб’ячий жир та олії насіння — у косметиці та побутовій хімії.

За словами Бонтурі, олії Äio допомагають знизити використання землі на 97% і скоротити споживання води у 10 разів порівняно з традиційним виробництвом пальмової олії. Також процес виробництва через ферментацію відбувається у 10 разів швидше.

Очікується, що новий завод буде відкритий у 2026 році, і це допоможе виробляти десятки тонн продукту щорічно. Компанія уже співпрацює з багатьма міжнародними партнерами для розробки продуктів на основі своїх інноваційних жирів.

Нагадаємо, раніше NEWFOOD повідомляв, що олія з лабораторії містить вдесятеро менше «поганих жирів», ніж авокадо.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Піонер ринку культивованого м’яса отримав мільйони від Alibaba та готується захопити ринок Китаю

Компанія Eat Just, що першою у світі почала продавати та навіть доставляти додому культивоване м’ясо, а пізніше отримала дозвіл...

Виробник курячих нагетсів з гороху залучив $50 млн, щоб потроїти свою команду

Загальна сума інвестицій з початку роботи бренду становить $61 млн.Перший продукт компанії — NUGGS — це курячий нагетс на...

Вчені надрукували кальмарів з водоростей та відходів виробництва локшини

Отримані кільця кальмара вирізняються своїм вмістом білка. Їх можна смажити та споживати як справжні. Концепція з’явилася на тлі надмірного вилову...

Coca-Cola запустила унікальний напій для 15-річних. Серія обмежена

Напій, що отримав назву Coca-Cola OREO Zero Sugar, є обмеженою серією і буде доступний у США та ще 35...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Може вас зацікавити

Вісім кавових гігантів збільшили закупівлі екологічної кави на 55%

В переліку тих, хто шукає альтернативу – JDE Peet’s,...

Ізраїльський виробник рослинної 3d-вирізки зібрав рекордне фінансування

Таким чином, загальне фінансування Redefine Meat тепер становить $180...

Coca‑Cola змішає популярний напій з горілкою зі шведської пшениці

Коктейль дебютує на початку 2024 р. в деяких європейських...

Рослинні яйця з квасолі та вівса витіснять справжні з тарілок індійських споживачів

Вони випускатимуться в попередньо змішаному форматі, що забезпечує більш...

Компанія, в яку інвестував Ді Капріо, годуватиме тайців яловичиною із лабораторії

Очікується, що процес затвердження триватиме близько 18 місяців, а...

Вибір редактора
В продовження теми