Рослинне м’ясо продається краще, ніж до пандемії – дослідження

Попри нещодавнє зниження продажів рослинного м'яса, обсяги реалізації залишаються вищими за доковідний рівень. Про це свідчать дані звіту «Поточний стан альтернатив м’ясу», підготованого аналітиками Circana.

Хоча у 2023 році продажі веганського м’яса та морепродуктів скоротилися на 12% через зростання виробничих витрат і побоювання споживачів щодо надмірної обробки продуктів, ринок усе ще демонструє позитивну динаміку порівняно з попередніми роками. 

За даними аналітичної компанії Circana, минулого року загальна вартість продажів рослинного м’яса склала $1,1 млрд, у той час, як у 2019 році цей показник становив $856 млн.

Хоча частка ринку рослинного м’яса дещо скоротилася за останні роки, продажі заморожених продуктів на основі рослинного м’яса залишаються найбільш стабільними. У замороженому сегменті продажі зменшилися лише на 6%, тоді як охолоджене рослинне м’ясо зазнало більшого падіння – на 17%. Цей факт підкреслює, що заморожені продукти на основі рослинного м’яса є більш популярними серед споживачів.

Водночас деякі бренди продовжують показувати зростання. Наприклад, Beyond Meat збільшила свої продажі на $10 млн завдяки покращенню сприйняття свого продукту як менш обробленого. Інші компанії, як-от Meati, також продемонстрували позитивні результати, завдяки натуральним інгредієнтам у своїй продукції.

ціна рослинного м’яса залишається значно вищою за традиційне

Різниця у вартості складає близько $9 за кілограм, що значно впливає на рішення споживачів купувати альтернативи. Попри це, такі продукти, як рослинні курячі котлети та індичі бургери, показали певне зниження цін, що сприяло збільшенню обсягів продажів.

Загалом виробники рослинного м’яса бачать можливості у нових продуктах і трендах. Інновації, що зосереджені на покращенні смаку, зручності та якості продуктів, можуть допомогти залучити нових покупців та втримати вже наявних, вважають виробники.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Кухонний «комбайн»: смарт-сад вирощує обід прямо на кухонному столі

Установка створена на кшталт домашньої кавомашини, де замість капсул з кавою використовуються рослинні капсули з насінням Smart Soil. Вони...

Французький виробник зібрав $10 млн на лабораторну фуа-гра

Фінансування очолили Point Nine спільно з Air Street Capital. В раунді взяти участь VC Heartcore та Partech. Окрім того,...

Стартап створив білок з пива та картоплі. Технологія може стати промисловою

Аналітики підрахували, що до 2050 року завдяки світовому приросту населення, виробництво продовольства має зрости орієнтовно на 60%, а це...

Лабораторну свинину відтепер зможуть вирощувати у промислових об’ємах

Нова клітинна лінія демонструє найбільш сприятливу реакцію на запатентовану технологію спільного культивування Mewery, яка включає клітини свинини, а також...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Власник АВК про те, чому кондитерська компанія взялася за випуск рослинного м’яса

Компанія «АВК», один із трьох найбільших кондитерських брендів України,...

Amazon створює розумний холодильник, який перевіряє придатність їжі і поповнює запаси

Ініціативу під назвою Project Pulse очолює відділ фізичного магазину...

Зефір з сидром та активованим вугіллям — на Kickstarter шукають інвесторів проєкту

Станом на 7 вересня проєкт зібрав понад $2 тис....

До 2025 року ринок альтернативного м’яса зросте на 14% — до $ 8,3 млрд

Про це йдеться в звіті MarketsandMarkets. Локомотивом такого зростання...

Спадкоємець м’ясного бізнесу продав компанію, й інвестує в лабораторне м’ясо

Дукчевіч розповідає, що його сім’я продала компанію у 2019...

Вибір редактора
В продовження теми