Засновники виробництва — подружжя Марина та Віталій Мостові, які раніше займалися кейтерингом, тепер виготовляють близько тисячі банок сала на місяць.
Розповідають, що перші рецепти розробляв сам Віталій, оскільки він є великим шанувальником цього продукту.
Згодом команда бренду почала розширювати асортимент, і сьогодні вони пропонують 9 різних смаків. Серед них є як традиційні варіанти, так і більш екзотичні поєднання: фірмове сало з копченою паприкою, закуска козацька з часником та кропом, класичне сало з сумішшю перців, пікантне – з сушеними томатами та базиліком. Також є традиційне сало з травами, з медом і гірчицею (одне з найоригінальніших поєднань, сало в соусі теріякі та запечене.
Команда постійно працює над новими смаками, щоб здивувати споживачів. Наприклад, закуска козацька з часником та кропом добре поєднується з першими стравами і є ідеальним доповненням до борщу чи солянки.
Упаковка сала — це прозорі пластикові банки, які відкриваються як звичайні бляшанки. Виробники наголошують на високій якості сировини, сертифікованій продукції та преміальному статусі свого продукту, що також впливає на його ціну.
У планах бренду — отримання сертифікату ISO та вихід на експорт
Окрім смакових властивостей, засновники акцентують на корисних властивостях сала: продукт багатий на арахідонову кислоту, яка сприяє зміцненню імунітету, а також містить олеїнову кислоту, що позитивно впливає на мозкову діяльність. Крім того, сало є джерелом важливих мінералів — селену, фосфору, кальцію, міді, цинку та калію, що робить його корисним для роботи всіх систем організму.
Нагадаємо, раніше NEWFOOD розповідав, як Wanted Vegan годує українців рослинним салом.