Ринковий гігант розробив кавуновий порошок, що заряджає воду вітамінами

Компанія PepsiCo анонсувала випуск нової лінійки напоїв для тривалої гідратації, які допоможуть підтримувати енергію протягом дня.

spot_img

Новий продукт, розроблений брендом Gatorade, отримав назву Gatorade Hydration Booster і містить спеціальну суміш електролітів, включаючи кавуновий сік, морську сіль, цитрат натрію та калієву сіль. 

Gatorade Hydration Booster створений для людей, які прагнуть підтримувати оптимальний рівень гідратації протягом дня, незалежно від фізичної активності. 

Як уточнюють у компанії, формула порошку також збагачена 100% добової норми основних вітамінів, таких як вітамін A, B3, B5, B6 та C. 

Важливо, що нові суміші не містять штучних ароматизаторів, підсолоджувачів або доданих барвників, що робить їх привабливими для споживачів, які надають перевагу природним та корисним інгредієнтам у своєму раціоні.

Продукт доступний у форматі порошкових пакетиків, які розчиняються у воді. Споживачі можуть вибрати один із трьох смаків: полуниця-кавун, тропічний манго та цитрус-ягода. Продукт вже доступний у продажу на офіційному сайті Gatorade, на платформі Amazon, а також у роздрібних мережах США. Вартість упаковки з шести пакетиків складає $8,99.

PepsiCo акцентує, що новий продукт покликаний стати невіддільною частиною повсякденного життя не лише професійних спортсменів, а й усіх, хто прагне підтримувати свій організм у належному стані протягом дня. 

В рамках запуску продукту компанія також запустила рекламну кампанію “Put Your Water to Work” (“Зробіть свою воду корисною”), яка підкреслює важливість гідратації у щоденних моментах життя.

Нагадаємо, раніше PepsiCo запустила енергетики з коноплі, що містить кофеїну, як чашка кави.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Великий банк та виробник шоколаду вклали мільйони у какао із пробірки

Інвесторами стартапу у початковому раунді стали четвертий за величиною банк у Швейцарії Zürcher Kantonalbank, виробник шоколаду Max Felchlin, а...

Foodtech — усьому голова. Співвласник HD-group Борис Шестопалов про те, як хліб зробити не тільки дешевим, але й корисним

Нашу компанію — HD Group — можна дійсно назвати експертом в хлібобулочній галузі. На власних семи підприємствах ми щорічно...

Вчені змішали “коктейль” для геймерів: покращує швидкість, точність і зосередженість

Кофеїн є загальним вибором стимулятора для електронних ігор через його вплив на підвищену пильність і когнітивну продуктивність. Однак це...

Битва титанів: Nestlé запускає рослинне молоко та готується до протистояння з головним конкурентом

Замінник рослинного молока під брендом Wunda для початку з’явиться у Франції, Нідерландах та Португалії, а потім вийде на інші...

Австралійці створили дитячу суміш із кокоса. Майже як материнське молоко

Співпраця з Університетом Квінсленду, батьками та медичними фахівцями дозволила створити продукт, що максимально наближений до материнського молока та забезпечує...

Запорізький виробник варить із кизилу дропси та фарширує ягоди анчоусами

Кизилові дропси виготовляють з кизилового та яблучного пюре з додаванням меду та йогурту.  Солодощі не містять цукру, але багаті на...

Може вас зацікавити

Британські дизайнери виготовили перший у світі предмет меблів з кави

Для розробки журнального столика засновник і креативний директор Joy...

Харчовий гігант тестує робот-автомат, який готує піцу за три хвилини

Таким чином найбільша у світі харчова компанія прагне вивести...

Вибір редактора
В продовження теми