В Одесі виробляють живу олію з осадом, що посилює смак

Одеський крафтовий виробник Fresh Oil, заснований Юлією та Михайлом Гетманенками, займається виробництвом сиродавленої рослинної олії холодного віджиму без додавання шкідливих добавок та хімікатів.

Засновники підприємства говорять, що їхня сім’я вже понад п’ять років не використовує рафіновані олії з полиць супермаркетів після того, як дізналася про методи їх очищення з використанням екстракційного бензину, ацетону та дихлоретану. Вони прийняли рішення перейти на сиродавлені олії, і тепер їхній бізнес пропонує споживачам виключно натуральний продукт.

В асортименті Fresh Oil представлені такі олії, як обліпихова, гарбузова, з розторопші, гірчична та лляна. Усі ці олії є нефільтрованими та зберігають осад, який складається з м’якоті культури, з якої було видобуто олію.

Перед використанням олію радять збовтати. Як пояснюють засновники, у пляшках завжди є легкий осад. Він зберігає корисні властивості продукту та посилює його смак.

Саме в осаді олії знаходяться найважливіші вітаміни та мікроелементи

“З народження наш син страждав від важкої форми атопічного дерматиту, і це змінило наше ставлення до харчування та побуту. Ми повністю виключили з раціону харчове сміття — барвники, шкідливі добавки, напівфабрикати, трансжири. Додали рослинні олії, як джерело корисних жирів. Тепер наші діти отримують наші свіжі олії в супах, кашах, салатах або просто ложкою”, — розповідає Юлія.

Крафтове виробництво Fresh Oil відрізняється від промислових методів тим, що під час виготовлення олії сировина не нагрівається, не фільтрується, не дезодорується і не піддається хімічним очищенням, як це відбувається з рафінованими оліями. 

“Наша продукція не є порожнім продуктом, як магазинні олії, а містить усі живі вітаміни та мікроелементи, необхідні для здоров’я,” — додає команда Fresh Oil.

Нагадаємо, раніше NEWFOOD повідомляв, що олія з лабораторії містить вдесятеро менше «поганих жирів», ніж авокадо.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Nestlé та Starbucks розлили каву у пляшки, щоб вийти на нові ринки

«Завдяки нашим планам розширення кави RTD, Nestlé продовжуватиме розвивати своє глобальне лідерство у галузі кави та отримуватиме користь від...

Виробник культивованого грудного молока зібрав $20 млн на комерціалізацію свого першого продукту

Раунд проводили спільно з Spark Capital та Siam Capital із додатковими інвестиціями від Primary Venture Partners, Plum Alley Investments,...

Ринковий гігант розробив кавуновий порошок, що заряджає воду вітамінами

Новий продукт, розроблений брендом Gatorade, отримав назву Gatorade Hydration Booster і містить спеціальну суміш електролітів, включаючи кавуновий сік, морську...

Американці першими створили глазур для пончиків, яка продовжує термін придатності

Американський виробник хлібобулочних виробів Dawn Foods розробив нелипку глазур, яка дозволить продовжити термін придатності пончиків.Dawn Foods стверджують, що їх...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Вінницький медобар приборкав бджіл, і тепер створює унікальні медово-ягідні пасти

Вінничани створюють солодкі десерти, поєднуючи натуральні інгредієнти з медом...

Легендарний кавовий гігант випустив інноваційний енергетик для імунітету

Напій був розроблений через North American Coffee Partnership (NACP),...

Oxford Economics: на вирощуванні лабораторного м’яса можна заробити майже $3 млрд

Дослідження, проведене на замовлення виробника харчових клітинних продуктів Ivy...

Лабораторне м’ясо із Південної Кореї можна буде вирощувати без тваринної сироватки та втричі швидше

Компанія CellMEAT створила середовище для культивування клітин без застосування...

Сектор інноваційної їжі переповнений поглинаннями: тільки за січень – чотири великі угоди

Зокрема, американський бренд безмолочних кавових вершків Nutpods був придбаний...

Вибір редактора
В продовження теми