За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже розробляють інноваційні матеріали, використовуючи найнесподіваніші джерела сировини — банани, листя з парків, відходи яблук, квіти, цукрову тростину, ананасове лушпиння, зерно, виноград, кактус, агаву, відпрацьований ячмінь з пивоварень та навіть відходи чаю.
Біо-шкіра стає вагомою альтернативою для модної індустрії
Вона є стійкою та екологічною та значно зменшує негативний вплив на навколишнє середовище порівняно з традиційною тваринною шкірою, яка вимагає великої кількості ресурсів і виробляється з застосуванням токсичних хімікатів.
Окрім використання рослинної сировини, компанії також роблять ставку на технології культивованої шкіри. Цю шкіру вирощують у лабораторних умовах з клітин тварин, не шкодячи самим тваринам.
За прогнозами IDTechEx, зростання ринку біошкіри відбуватиметься із середньорічним темпом у 37,4% з 2024 до 2034 року.
Інноваційні матеріали впроваджують у свої колекції Zara, Burberry, H&M, Hermes, Nike та Ganni. Вони використовують біошкіру для створення взуття, одягу та аксесуарів.
Тим же шляхом йдуть і автомобільні виробники, серед яких BMW, Bentley, Cupra, Hyundai, Mercedes-Benz і Volkswagen.
З розвитком технологій біошкіри та все більшим попитом на стійкі рішення, цей ринок стає однією з ключових областей для інвестицій та інновацій, підкреслює IDTechEx.