Новий продукт буде доступний по всьому світу, а перший запуск відбудеться на ринках Європи та Мексики в 2025 році.
“Ми продовжуємо розвивати наше портфоліо як компанія, яка пропонує повний спектр напоїв, включно з швидкозростаючим ринком алкогольних коктейлів”, — зазначив Джеймс Квінсі, голова та генеральний директор The Coca-Cola Company.
За його словами, співпраця з Bacardi підтримує стратегію розширення глобального виробника напоїв.
Коктейль BACARDÍ Mixed with Coca-Cola буде продаватися у банках, що підкреслюватимуть всесвітньо відомі торгові марки двох брендів.
Варто зазначити, що відомий своїм ромом з 1862 року, Bacardi був заснований на Кубі, а Coca-Cola, що вперше з’явилася в 1886 році в Атланті, та досі залишається найпопулярнішим безалкогольним напоєм у світі.
Цікаво, що це не перша співпраця між брендами. У 1900 році в барі Гавани був винайдений коктейль Cuba Libre, який поєднував BACARDÍ rum, Coca-Cola та лайм, і він досі залишається одним із найпопулярніших напоїв у барах по всьому світу.
На упаковці будуть нового напою будуть чіткі символи відповідальності, які зазначатимуть, що напій призначений лише для споживачів законного віку. Вміст алкоголю в коктейлі буде близько 5% ABV, проте залежно від ринку цей показник може відрізнятися.
Нагадаємо, раніше Coca-Cola запустила унікальний напій для 15-річних.