Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

Мармуровий стейк з культивованого м’яса, створений південнокорейською компанією TissenBioFarm, був визнаний "Продуктом року" на AgTech Breakthrough Awards 2024. Ця нагорода, яку вручають за досягнення у сфері агротехнологій, визнає найкращі інновації в сільському господарстві та харчовій промисловості.

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському господарстві. Вона відзначає технології та продукти, які мають потенціал для значного впливу на галузь. 

Мармуровий стейк від TissenBioFarm є культивованим м’ясом, яке імітує структуру і смак справжньої яловичини завдяки використанню біомімікрії. Компанія застосовує передові біотехнології, щоб створити м’язові волокна та жир у точних пропорціях, забезпечуючи традиційну мармурову текстуру, яка покращує смакові якості м’яса.

Ключовою технологією є біофабрикаційна система, що дозволяє надзвичайно швидко виробляти м’ясні волокна — до 300 кг волокон на годину

Це значно перевищує швидкість традиційного 3D-біодруку, оскільки нова система TissenBioFarm працює приблизно 35 000 разів швидше.

Також компанія використовує оптогенетику, технологію, яка дозволяє контролювати ріст і диференціацію клітин за допомогою світла, що дає змогу знизити витрати на виробництво. Це важливо, оскільки одна з основних проблем виробництва культивованого м’яса — висока вартість, зокрема через використання дорогих білків, таких як сироватка з ембріонів великої рогатої худоби. Оптогенетика допомагає уникнути використання таких інгредієнтів, що знижує виробничі витрати.

Культивована мармурова яловичина також має регульовану структуру мармуровості, що дозволяє налаштовувати смак і текстуру під потреби споживачів та ринку. Сам виробник може варіювати рівень жиру в м’ясі для задоволення різних вподобань — від більш жирних, насичених стейків до менш калорійних варіантів.

Що цікаво, TissenBioFarm зараз робить ставку на масове виробництво. Компанія вже продемонструвала можливість створення 10-кілограмових прототипів культивованого м’яса, що свідчить про її здатність рухатися до промислових масштабів. 

Зараз стартап планує подальше зниження собівартості м’яса, прагнучи досягти ціни близько $10 за кілограм до 2027 року.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Зі святих для єгиптян бобів створили протеїн для рослинного молока, фети та яєць

Нещодавно Green Boy дебютувала з функціональним веганським інгредієнтом —рослинно-молочним протеїном, розробленим спеціально для виробників молочних продуктів на рослинній основі.До...

Столітній молочний гігант створив напій для нарощування м’язів

Лінійка UP2U Recover, що включає протеїнові напої зі смаком персика з манго та червоного апельсина і безароматизованого білкового порошку,...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

VOLIA ДО ПЕРЕМОГИ: індустріальний парк у Вінниці — шлях до нової foodtech екосистеми

Парк має стати справжнім інкубатором для проєктів у харчовій галузі. Резиденти парку отримають менторську допомогу керівної команди парку від...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Кондитерська компанія «АВК» зробила ставку на нову іноваційну розробку

«АВК» та її засновник Володимир Авраменко зробили собі ім'я...

«Асканія Бевериджиз» інвестувала 1,6 млн євро у прифронтове виробництво квасу

На третій рік війни група «Асканія» розширює своє виробництво...

Український бренд експортує до ЄС снеки за стародавніми рецептами індіанців

У 2022 році, попри війну, продажі компанії зросли майже...

Український виробник Collar зайшов у одну з найбільших мереж зоомагазинів США

На початку 2025 року найбільша мережа зоомагазинів у США...

Діти кукурудзи: німці створили альтернативну упаковку з попкорну

Пакувальна промисловість є найбільшим покупцем пластмасових виробів, купуючи близько...

Вибір редактора
В продовження теми