Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

Мармуровий стейк з культивованого м’яса, створений південнокорейською компанією TissenBioFarm, був визнаний "Продуктом року" на AgTech Breakthrough Awards 2024. Ця нагорода, яку вручають за досягнення у сфері агротехнологій, визнає найкращі інновації в сільському господарстві та харчовій промисловості.

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському господарстві. Вона відзначає технології та продукти, які мають потенціал для значного впливу на галузь. 

Мармуровий стейк від TissenBioFarm є культивованим м’ясом, яке імітує структуру і смак справжньої яловичини завдяки використанню біомімікрії. Компанія застосовує передові біотехнології, щоб створити м’язові волокна та жир у точних пропорціях, забезпечуючи традиційну мармурову текстуру, яка покращує смакові якості м’яса.

Ключовою технологією є біофабрикаційна система, що дозволяє надзвичайно швидко виробляти м’ясні волокна — до 300 кг волокон на годину

Це значно перевищує швидкість традиційного 3D-біодруку, оскільки нова система TissenBioFarm працює приблизно 35 000 разів швидше.

Також компанія використовує оптогенетику, технологію, яка дозволяє контролювати ріст і диференціацію клітин за допомогою світла, що дає змогу знизити витрати на виробництво. Це важливо, оскільки одна з основних проблем виробництва культивованого м’яса — висока вартість, зокрема через використання дорогих білків, таких як сироватка з ембріонів великої рогатої худоби. Оптогенетика допомагає уникнути використання таких інгредієнтів, що знижує виробничі витрати.

Культивована мармурова яловичина також має регульовану структуру мармуровості, що дозволяє налаштовувати смак і текстуру під потреби споживачів та ринку. Сам виробник може варіювати рівень жиру в м’ясі для задоволення різних вподобань — від більш жирних, насичених стейків до менш калорійних варіантів.

Що цікаво, TissenBioFarm зараз робить ставку на масове виробництво. Компанія вже продемонструвала можливість створення 10-кілограмових прототипів культивованого м’яса, що свідчить про її здатність рухатися до промислових масштабів. 

Зараз стартап планує подальше зниження собівартості м’яса, прагнучи досягти ціни близько $10 за кілограм до 2027 року.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сподобалось навіть принцу: в ЕС вперше дегустували м’ясо із клітин

Приватна дегустація культивованих свинячих ковбасок пройшла у новій штаб-квартирі Meatable у Лейдені після отримання дозволу від уряду Нідерландів.Варто зазначити,...

Україна створює перший індустріальний парк для новітньої харчової промисловості

Індустріальний парк VOLIA об’єднуватиме  три локації, які спеціалізуватимуться на окремих етапах виробництва та просування продуктів його резидентів.У Вінниці буде...

IKEA створила чорну ікру із водоростей

Ікринки Sjörapport є дійсно веганськими, але виглядають і смакують, як справжня чорна ікра.На веб-сайті IKEA ікра представлена у 85-грамовому...

Український бренд розробив солодощі, які можна їсти на дієті

Батончики FIZI орієнтовані на широку аудиторію, яка прагне поєднати задоволення від солодощів із турботою про своє здоров'я, говорить Олександр. Батончики...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

У супермаркетах з’являться рослинні стегенця зі шкірою з морських водоростей

Гіперреалістичні рослинні стегенця поєднують три запатентовані технології, які дозволяють...

23 нові компанії почали культивувати м’ясо. Інвестиції б’ють рекорди

Всього вирощуванням м'ясних культур займається 76 компаній — на...

Морський біолог виростить у лабораторії першу у світі устрицю та поєднає її з грибами

Стартап є одержувачем фінансування крупних профільних інвесторів Sustainable Food...

Французи виготовили харчову добавку для оздоровлення шкіри з дикої чорниці

Сепітон — це природний інгредієнт, отриманий з ферментованого екстракту...

Китай включив у наступну п’ятирічку лабораторне м’ясо через неймовірний апетит співвітчизників

Будучи орієнтиром для майбутніх розробок, інновацій та розвитку національної...

Вибір редактора
В продовження теми