Новий продукт матиме мінімальний перелік інгредієнтів із високим вмістом білка та низьким рівнем насичених жирів.
Генеральний директор компанії Ітан Браун повідомив, що запуск нового стейка може супроводжуватися співпрацею з мережею ресторанів, які спеціалізуються на здоровому харчуванні. Це відхід від попередньої стратегії, за якою Beyond Meat співпрацювала з фастфуд-гігантами, такими як Dunkin’ і McDonald’s.
Новий продукт, що імітує текстуру філе, розроблено на основі міцелію — коренеподібної частини грибів. Браун бачить його як замінник курятини, що може використовуватися в салатах чи буріто як джерело білка.
Це доповнює лінійку Beyond, де вже є рослинні стейкові шматочки
“Основний акцент зроблено на дуже малій кількості інгредієнтів, високому рівні білка та низькому вмісті насичених жирів”, — зазначив Браун.
Крім стейка, Beyond Meat також готує оновлені версії своїх Beyond Burger та Beyond Chicken, що матимуть коротший список інгредієнтів. Компанія сподівається, що це допоможе переконати споживачів, які раніше вважали рослинне м’ясо занадто переробленим.
Хоча ринкова вартість Beyond Meat колись перевищувала $14 млрд, зараз вона становить менше ніж $400 млн. Це відображає занепокоєння інвесторів щодо фінансового стану компанії та спаду продажів у всій галузі. За 2024 рік акції компанії втратили третину своєї вартості.
Проте, Beyond Meat сподівається, що новий стейк та інші продукти з коротким списком інгредієнтів допоможуть відновити інтерес споживачів до рослинних альтернатив м’ясу та зміцнити позиції компанії на ринку.
До слова, раніше дистриб’ютор Beyond Meat в Україні про те, як рослинне м’ясо рятує світ.
Джерело: CNBC