Підсолоджувач є мінімально обробленим, рослинним і не містить калорій
Ця інновація з’явилася на ринку у відповідь на зростаючий попит на зниження споживання цукру.
Відповідно до звіту HealthFocus International, 55% споживачів (тобто більш ніж половина) стурбовані своїм споживанням солодкого, а зниження кількості цукру у прийомах їжі є дієтичною тенденцією номер один у всьому світі.
Як результат, такі альтернативи цукру як стевія стають все більш популярними.
У Howtian розповідають, що попри те, що стевія вважається природним підсолоджувачем, деякі споживачі турбуються про її значну обробку.
Натомість SoPure Dorado відрізняється тим, що його створюють з мінімальним втручанням.
Отриманий підсолоджувач зберігає свій природний золотистий колір, що робить продукт ще більш привабливим. Наприклад, у багатьох культурах золотий колір асоціюється з чистотою, якістю та природною користю.
SoPure Dorado також містить високу концентрацію глікозидів стевіолу в листі стевії, які є найбільш бажаними сполуками солодких молекул, що дозволяє скоротити процес екстракції одним додаванням води.
Нову “золоту” стевію виробник радить використовувати у твердих або рідких підсолоджувачах, сиропах чи, наприклад, соусах.
Нагадаємо, раніше діабетик винайшов із плодів монаха замінник цукру без неприємного післясмаку.