Німці створили із картоплі низькокалорійний попкорн для собак

Компанія VEGDOG, яка намагається перевести собак на рослинне харчування, створила унікальний продукт — VEGDOG POPS, 1-калорійний попкорн, виготовлений із картоплі.

Цей снек вперше з’явився в адвент-календарі компанії у 2023 році, і після позитивних відгуків клієнтів VEGDOG вирішила зробити його постійною частиною свого асортименту. 

Веганський попкорн має низький вміст жиру, калорій та складається лише з трьох інгредієнтів

Загалом продуктова лінійка VEGDOG включає вологі й сухі корми, а також добавки та снеки, розроблені з урахуванням різних потреб і вікових груп собак. Усі продукти є безглютеновими та підходять для собак з алергією. 

У компанії говорять, що новий веганський попкорн має чимало переваг.

“Завдяки низькому вмісту жиру і менш ніж 1 калорії на штуку, цей снек є ідеальним для тренувань. Виготовлені зі смачної картоплі, наші POPS дуже добре засвоюються. Вони відмінно підходять для всіх собак, які тренуються, потребують низькокалорійних перекусів, мають проблеми з жуванням або чутливий шлунок. І, звичайно, для всіх, хто просто любить перекусити”, – коментує розробник.

Інші подібні снеки, що існують на ринку, виготовляються, наприклад, із рису. Також нагадаємо, що раніше канадська компанія створила веганський корм для котів, який запобігає раку, а інший виробник навіть анонсував корм, який робить домашніх тварин розумнішими.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап, що імітував тваринний жир оливковою олією, отримав 16 млн євро. На черзі — альтернативна свинина.

Інвестиційний раунд очолили Impact Fooding. Серед інших інвесторів, які підтримали Heura — Capital V, Unovis, Lever VC та Green...

На Львівщині підприємці труть варення із троянд та акацієвого меду

Соломія Братах, яка заснувала бренд зі своїм чоловіком Ігорем Ревою, розповідає, що варення із троянд не варять, а труть....

Упаковка з олією тасманійського перцю значно подовжує зберігання продуктів

Упаковка створюється з використанням протимікробних препаратів рослинного походження, щоб допомогти знищити бактерії та грибки, які ростуть на харчових продуктах.  Харчові...

Бийте посуд, я плачу. Луганчани готові випускати біопосуд з пшениці та кукурудзи

«Тана» уже розробила стратегію на найближчі 3 роки й міркує, як розпочати самостійне виробництво. Іншим варіантом є реалізація композитної...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Щоб змінити смак віскі, рокери Metallica приставили до бочок сабвуфери

У Великобританії нещодавно запустили новий бренд міцних алкогольних напоїв,...

Топова стрімерка та коришній керівник Kellogg створили унікальне печиво для геймерів

Дарсі Макен понад 10 років працювала в Kellogg, де...

Оцет із чорної вишні та кленовий сироп замість цукру: ТОП-7 нових трендів на ринку їжі

Журі Specialty Food Association включає 20 професіональних кулінарів з...

Вибір редактора
В продовження теми