Німці створили із картоплі низькокалорійний попкорн для собак

Компанія VEGDOG, яка намагається перевести собак на рослинне харчування, створила унікальний продукт — VEGDOG POPS, 1-калорійний попкорн, виготовлений із картоплі.

Цей снек вперше з’явився в адвент-календарі компанії у 2023 році, і після позитивних відгуків клієнтів VEGDOG вирішила зробити його постійною частиною свого асортименту. 

Веганський попкорн має низький вміст жиру, калорій та складається лише з трьох інгредієнтів

Загалом продуктова лінійка VEGDOG включає вологі й сухі корми, а також добавки та снеки, розроблені з урахуванням різних потреб і вікових груп собак. Усі продукти є безглютеновими та підходять для собак з алергією. 

У компанії говорять, що новий веганський попкорн має чимало переваг.

“Завдяки низькому вмісту жиру і менш ніж 1 калорії на штуку, цей снек є ідеальним для тренувань. Виготовлені зі смачної картоплі, наші POPS дуже добре засвоюються. Вони відмінно підходять для всіх собак, які тренуються, потребують низькокалорійних перекусів, мають проблеми з жуванням або чутливий шлунок. І, звичайно, для всіх, хто просто любить перекусити”, – коментує розробник.

Інші подібні снеки, що існують на ринку, виготовляються, наприклад, із рису. Також нагадаємо, що раніше канадська компанія створила веганський корм для котів, який запобігає раку, а інший виробник навіть анонсував корм, який робить домашніх тварин розумнішими.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Інвестиції у foodtech: більше вливають у доставку, на черзі штучне молоко

Сума інвестицій збільшилася в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року з $2,49 млрд до $3,19 млрд, хоча кількість угод...

Коктейль з левовою гривою. Енергетичний шот на травах та грибах знижує стрес та навіть вагу

Енергетичний напій виготовляється на рослинній основі та має смак ягід. На розробку рецептури пішло п’ять років Запатентована формула включає адаптогени, трави,...

IncrEdible Spoon – їстівні ложки замість пластика

Одноразові пластикові прилади - невід'ємна частина великої кількості бізнесів, пов'язаних з доставкою їжі. А ще - величезна проблема для...

Moley, мила, не зупиняйся! У продажу з’явилися славетні кібернетичні кухні

Знає 5000 рецептів, не прогавить час обіду на зустрічі з подружками і у неї ніколи не болить голова. Ні,...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Вчені переробили кавову гущу на біорозкладану плівку для упаковки їжі

Вчені “витягли” із кавової гущі лігноцелюлозний залишок та переробили...

Штучний інтелект зімітував нюх комах, щоб перевіряти безпечність їжі

Scentian Bio створила біосенсорну платформу, яка працює на штучному...

Борис Шестопалов

Український підприємець у сфері агріфуд, ідеолог екосистеми VOLIA, співзасновник...

Вибір редактора
В продовження теми