В Ізраїлі винайшли, як видаляти цукор у соках та пиві без втрати смаку

Ізраїльська компанія BlueTree Technologies розробила інноваційну технологію зниження вмісту цукру в напоях, зокрема, соках, пиву та молоці.

Їхня технологія заснована на ультрафільтрації та адсорбції, що дозволяє вибірково видаляти дисахариди, такі як сахароза, лактоза та мальтоза, зі складу рідин. 

Це унікальне рішення дозволяє знизити вміст цукру до 50% без додавання будь-яких додаткових інгредієнтів, зберігаючи при цьому смак та текстуру продукту.

Засновник і генеральний директор компанії BlueTree Technologies Майкл Гордон вважає, що нова технологія буде надзвичайно ефективною у боротьбі з надмірним споживанням цукру.

“Наш підхід до зниження вмісту цукру полягає не у додаванні чогось нового до продукту, а у видаленні того, що може бути зайвим. Ми сфокусувалися на видаленні дисахаридів, залишаючи натуральні моносахариди, такі як фруктоза і глюкоза, які контролюють смак і текстуру кінцевого продукту”, – говорить він.

Технологія BlueTree Technologies вже отримала статус “загальновизнаної як безпечна” (GRAS) у США, що відкриває шлях до її широкого впровадження на міжнародному ринку. 

Наразі компанія чекає на затвердження в Ізраїлі для запуску нового продукту – апельсинового соку зі зниженим на 30% вмістом цукру, який буде виготовлятися в партнерстві з місцевим виробником Priniv.

До слова, BlueTree Technologies – не єдина компанія, що працює над зниженням вмісту цукру у напоях. Інші гравці також розробляють альтернативні рішення. Наприклад, Better Juice використовує ферментативний метод, що перетворює цукри на волокна, тоді як IncreBio застосовує мікробіологічний підхід, де мікроорганізми самі споживають цукор у продукті. 

Нагадаємо, раніше в Ізраїлі створили солодкий протеїн, що замінить цукор.

Джерело: BlueTree Technologies

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Британський гумор: впровадять маркування калорій та заборонять рекламу шкідливої їжі

Оскільки близько 28% дорослих і 21% дітей у віці 10-11 років Великобританії страждають ожирінням, уряд країни розробив ряд рекомендацій...

Голландці за допомогою точного бродіння створили справжнє “вершкове” масло із соєвих бобів

Інноваційний продукт під назвою «The Original Better» надійде у роздрібні магазини та заклади громадського харчування у вересні.У компанії заявляють,...

Харчбук — американці запустили соцмережу для «харчових» особистостей, яких відбирає комп’ютер

Ідея створити платформу вийшла з того, що багато людей живуть з обмеженнями в харчуванні або мають певні харчові вподобання.  Щоб...

Американці випустили продукт з коноплі, що прибирає 15 см з талії за три місяці

Зі слів продавця, інноваційний продукт підкріплений «першим у своєму роді» клінічним дослідженням на людях, яке показало, що основний компонент...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

В Ізраїлі створили секретний інгредієнт, який покращить веганське м’ясо та яйця

Для цього розташований у Тель-Авіві стартап використав ферментацію та...

Майонез з шоколадом та апельсином — легендарна компанія випустила до Різдва ексклюзивний продукт

Heinz, найвідоміший у світі виробник кетчупів та майонезів, об’єднався...

Виробник пребіотиків із цикорію інвестує 30 млн євро в розширення, щоб наздогнати попит

BENEO оголосив про багатомільйонну інвестиційну програму для розширення заводів...

Бельгійці створили «спортивне» пиво — з вітамінами та протеїном

З новим пивом компанія прагне розширити свою цільову аудиторію. До...

Вибір редактора
В продовження теми