Кавовий гігант випускатиме мед, створений бджолами, які й запилюють каву

Nespresso запускає лінійку меду — першу в історії компанії інновацію, яка не пов'язана з кавою.

Лінійка під назвою Nespresso Bloom включає продукти на основі меду, такі як Coffee Blossom Honey та Coffee Blossom Honey Syrup. 

мед виробляють бджоли, які запилюють ті самі кавові рослини, що й для кави Nespresso

Запуск лінійки меду є частиною амбіцій Nespresso щодо переходу до регенеративного сільського господарства, говорять у компанії. Бджоли відіграють важливу роль у виробництві кавових ягід, але загрози, пов’язані зі зміною клімату та використанням пестицидів, ставлять під загрозу їхнє існування, а отже, і саму каву.

Nespresso обрала для свого проекту пагорби Анд у регіоні Кальдас-Антіокія в Колумбії, де фермери активно досліджують регенеративні методи сільського господарства. Мед Coffee Blossom Honey і Coffee Blossom Honey Syrup збирається з тих самих квітів, що й кава для капсул Nespresso Master Origins Colombia. 

Ці продукти рекомендують вживати разом із кавою, випічкою, сніданками та іншими стравами.

Варто зазначити, що компанія інтегрує вулики та технології моніторингу на кавових фермах у Кальдасі з 2020 року. У проєкті вже беруть участь понад 50 колумбійських фермерів, які разом доглядають за понад 43 мільйонами бджіл. 

Це не тільки сприяє природному запиленню кавових рослин, але й підвищує врожайність кави на 10-15%, а також збільшує дохід фермерів на 30-40% за рахунок додаткових джерел доходу від меду та супутніх продуктів, діляться в Nespresso.

Нагадаємо, раніше каліфорнійці створили каву з молекул.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Порошок із авокадо замінює масло у випічці та покращує смак цукерок

Порошок виготовляється за допомогою вакуумної технології із фруктів, що непридатні для роздрібної торгівлі — потворних, занадто дрібних, з плямами...

Ізраїльська компанія розробила капсульну їжу із «потворних» овочів

Така їжа візуально вражає. Це зроблено для того, аби створити емпатичний зв’язок між людьми та тим, що вони споживають.Капсула...

Інвестиції у foodtech: більше вливають у доставку, на черзі штучне молоко

Сума інвестицій збільшилася в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року з $2,49 млрд до $3,19 млрд, хоча кількість угод...

З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже розробляють інноваційні матеріали, використовуючи найнесподіваніші джерела сировини — банани, листя...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Битва титанів: Nestlé запускає рослинне молоко та готується до протистояння з головним конкурентом

Замінник рослинного молока під брендом Wunda для початку з’явиться...

Слава моху: у морозиво та цукерки почали додавати ірландський мох — сприяє зниженню ваги

Відомий також як ірландський мох, цей вид червоних водоростей...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки...

Рослинний стейк міньйон вперше потрапить на сковорідки споживачів. Виробник зібрав $4,5 млн

Фінансування є першим капіталовкладенням нового інвестора World Fund, який...

Український фудтех-стартап створив веганські страви, що готуються за 10 хвилин

SUSHKA, український виробник здорової їжі швидкого приготування, запустив лінійку...

Вибір редактора
В продовження теми