Всесвітньо відомий виробник алкоголю продаватиме ром у форматі морозива

Всесвітньо відомий виробник рому Bacardi оголосив про колаборацію з Tipsy Scoop – брендом морозива з додаванням алкоголю.

У результаті співпраці створено новий унікальний смак морозива — BACARDÍ Ocho Guava Daiquiri. 

Незвичайне морозиво можна скуштувати протягом всього серпня, який вважається Місяцем рому.

Сорбет, натхненний класичним коктейлем дайкірі, об’єднує витриманий ром BACARDÍ Reserva Ocho з тропічною солодкістю гуави, створюючи ідеальний літній десерт для справжніх гурманів. 

На сьогодні морозиво з додаванням алкоголю стає популярним способом розширити категорію алкогольних напоїв, надаючи споживачам можливість насолоджуватися традиційними смаками у новому форматі, який зберігає бажаний “алкогольний ефект”.

Bacardi є не першим великим алкогольним брендом, що вирішив представити свій продукт у форматі морозива. Раніше цього року ірландська компанія Guinness також доєдналася до нового тренду. Тоді у співпраці з тією ж Tipsy Scoop вони випустили морозиво зі смаком легендарного пива

Нагадаємо, львівський сімейний бренд створює морозиво з беконом та бородинським хлібом.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Традиційні японські десерти разбавлять білком, який синтезують із повітря

У рамках співпраці з японським виробником харчових продуктів Ajinomoto Group, на ринок будуть представлені місячні торти та сендвічі з...

Молочний гігант Fonterra запустив виробництво сироватки без корів

Стартап з’явився через три роки після того, як Fonterra та DSM вперше об’єдналися в пошуку способів, щоб “підірвати” молочну...

Кулебяка для Кулібіна. Uniliver навчає сім’ї винаходити їжу з відходів

«Харчові відходи — це зростаюча гуманітарна та екологічна криза», — говорить Крістіна Бауер-Планк з Unilever.Компанія взяла за мету боротьбу...

Вчені вперше надрукували товсте філе лабораторного окуня, на черзі – сліпі тести

Спочатку дослідники створювали тонкі скибочки сашимі, але завдяки подальшому розвитку технології їм вдалося виготовити філе завтовшки до шести сантиметрів. Філе...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Може вас зацікавити

Спадкоємець м’ясного бізнесу продав компанію, й інвестує в лабораторне м’ясо

Дукчевіч розповідає, що його сім’я продала компанію у 2019...

Перша компанія подала заявку на поставку лабораторного м’яса в ЄС

Компанія намагається вивести на ринок гібридні ковбаски, які складаються...

Британських котів годуватимуть курятиною із клітин. Отримано перший дозвіл

Таким чином Meatly стала першою в країні, кому дозволили...

Виробник першого рослинного м’яса на грилі запропонував веганам реалістичні реберця

Кожен шматок нової версії рослинної яловичини є більш пласким...

Вибір редактора
В продовження теми