Батончики FIZI орієнтовані на широку аудиторію, яка прагне поєднати задоволення від солодощів із турботою про своє здоров’я, говорить Олександр.
Батончики готують із натуральних інгредієнтів, зокрема рослинного протеїну, вони не містять глютену та доданого цукру
“Ми не прагнемо переконати когось стати вегетаріанцем чи веганом, ми просто пропонуємо смачний і корисний продукт для всіх”, — зазначає Олександр.
Лінійка солодощів включає три різні серії: Guilty Pleasure, Keto та Protein.
Серія Guilty Pleasure – це батончики без доданого цукру, з повністю натуральними інгредієнтами, які підійдуть навіть для тих, хто уникає глютену. Лінійка Keto задовольняє вимоги низьковуглеводного харчування, з високим вмістом білка та здоровими жирами. А Protein-батончики забезпечують до 14 г білка на порцію, що робить їх ідеальним вибором для спортсменів.
Особливу увагу FIZI приділяє смаку. Команда ставила перед собою завдання створити батончики, які б не поступалися в смаку традиційним цукеркам, ділиться засновник бренду.
Він додає, що для покриття батончиків FIZI замість дешевої глазурі з пальмовою олією застосовує натуральний шоколад. Це робить солодощі дорожчими, але дозволяє не йти на компроміс у питаннях якості та смаку.
Зараз FIZI експортує свої батончики до Польщі, Іспанії, Литви, ОАЕ, Франції, Великої Британії та Чехії, активно розширюючи мережу партнерів у світі.
Олександр ділиться, що стартовими інвестиціями на заснування бренду стали $100 тис. власних збережень, які були зібрані на купівлю житла для родини. “Та цього було недостатньо для масштабування компанії. Зараз маємо 5,3 млн грн кредитних коштів від банків і грант на суму 5,7 млн грн від “Дія.Бізнес”, – додав він.
Нагадаємо, раніше британці винайшли фермент, що перетворює з’їдені солодощі на здорову їжу.