Український бренд розробив солодощі, які можна їсти на дієті

Український бренд FIZI, заснований Олександром Паньковецьким на початку повномасштабної війни, створив унікальну лінійку корисних цукерок. Їх можна вживати спортсменам, тим, хто дотримується кето-дієти, або просто дотримується здорового способу життя.

Батончики FIZI орієнтовані на широку аудиторію, яка прагне поєднати задоволення від солодощів із турботою про своє здоров’я, говорить Олександр.

Батончики готують із натуральних інгредієнтів, зокрема рослинного протеїну, вони не містять глютену та доданого цукру

“Ми не прагнемо переконати когось стати вегетаріанцем чи веганом, ми просто пропонуємо смачний і корисний продукт для всіх”, — зазначає Олександр.

Лінійка солодощів включає три різні серії: Guilty Pleasure, Keto та Protein. 

Серія Guilty Pleasure – це батончики без доданого цукру, з повністю натуральними інгредієнтами, які підійдуть навіть для тих, хто уникає глютену. Лінійка Keto задовольняє вимоги низьковуглеводного харчування, з високим вмістом білка та здоровими жирами. А Protein-батончики забезпечують до 14 г білка на порцію, що робить їх ідеальним вибором для спортсменів.

Особливу увагу FIZI приділяє смаку. Команда ставила перед собою завдання створити батончики, які б не поступалися в смаку традиційним цукеркам, ділиться засновник бренду.

Він додає, що для покриття батончиків FIZI замість дешевої глазурі з пальмовою олією застосовує натуральний шоколад. Це робить солодощі дорожчими, але дозволяє не йти на компроміс у питаннях якості та смаку. 

Зараз FIZI експортує свої батончики до Польщі, Іспанії, Литви, ОАЕ, Франції, Великої Британії та Чехії, активно розширюючи мережу партнерів у світі. 

Олександр ділиться, що стартовими інвестиціями на заснування бренду стали $100 тис. власних збережень, які були зібрані на купівлю житла для родини. “Та цього було недостатньо для масштабування компанії. Зараз маємо 5,3 млн грн кредитних коштів від банків і грант на суму 5,7 млн грн від “Дія.Бізнес”, – додав він.

Нагадаємо, раніше британці винайшли фермент, що перетворює з’їдені солодощі на здорову їжу.

Джерела: FIZI, Forbes

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сир із картоплі, замінник рису та текіла без алкоголю: що покаже найінноваційніша виставка в Парижі

Серед інноваційних рішень – безалкогольна текіла, холодний чай на основі африканського ройбушу, високопротеїнове пиво для спортсменів та навіть замінники...

Інноваційна кавоварка працює на WI-FI та варить каву з повітря

Натомість Kara Pod використовує технологію, яка перетворює на питну воду вологість із повітря. Інноваційна кавоварка може виробляти майже галон (3,2...

Мільярдер та автор книги про нову аграрну революцію збирає $33 млн на клітинне м’ясо

Кошти підуть на фінансування власного портфеля компаній, що займаються переважно вирощуванням клітинного м’яса. Загалом підприємств буде шість — з...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Може вас зацікавити

Японські вчені надрукували яловичий стейк по $900 за півторасантиметровий шматок

Для культивованої яловичини створення стейка за складом і структурою...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій...

Оцет із чорної вишні та кленовий сироп замість цукру: ТОП-7 нових трендів на ринку їжі

Журі Specialty Food Association включає 20 професіональних кулінарів з...

Зефір з сидром та активованим вугіллям — на Kickstarter шукають інвесторів проєкту

Станом на 7 вересня проєкт зібрав понад $2 тис....

Нідерландська компанія вирощує свинину із стовбурових клітин за 8 днів

Meatable може виростити високоякісну свинину із клітин за вісім...

Вибір редактора
В продовження теми